Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
13°
Dagmara Smykla-Jakubiak
Dagmara Smykla-Jakubiak | 

Strajk mediów. Co Polacy o nim sądzą? Oto sondaż Kantar Polska

79

Protest pod hasłem "Media bez wyboru" nie przeszedł niezauważony. Strajk największych redakcji w Polsce mało kogo pozostawił obojętnym. Sondaż Kantar Polska pokazał, że większość Polaków popiera postulaty protestujących.

Strajk mediów. Co Polacy o nim sądzą? Oto sondaż Kantar Polska
Protest przeciwko podatkowi od reklam (PAP)

Akcja "Media bez wyboru" połączyła branżę. Znaczna część prywatnych mediów w środę protestowała przeciwko tzw. podatkowi od reklam. Tego dnia protestujące redakcje, w tym wszystkie portale Wirtualnej Polski, nie publikowały swoich materiałów. Odbiorcy mogli jedynie przeczytać list otwarty do rządzących, podpisany przez większość ogólnopolskich redakcji.

"Media bez wyboru". Jest sondaż po proteście

Kantar Polska przeprowadził badanie dla Komitetu Badań Radiowych o proteście. Z sondażu wynika, że 62 proc. badanych Polaków popiera protest mediów. Kolejne 18 proc. jest niezdecydowanych, a 20 proc. badanych jest niechętnych protestowi.

Najwięcej zwolenników protestu jest wśród młodych Polaków. W grupie 15-24 lata akcję "Media bez wyboru" poparło 71 proc. badanych. Akcja prywatnych mediów została zauważona we wszystkich grupach wiekowych, nawet wśród najstarszych odbiorców pomiędzy 60 a 75 rokiem życia (87 proc.).

Protest popiera około 70 proc. mieszkańców średnich i dużych miast od 20 do 500 tys. mieszkańców. Akcję zauważyło 87 proc. mieszkańców wsi, a także rekordowe 98 proc. mieszkańców mniejszych miast.

Polacy chcą mieć dostęp do różnorodnych źródeł informacji

69 proc. badanych przyznało, że protest mediów uświadomił im, jak ważna jest możliwość korzystania z różnorodnych stacji telewizyjnych, radiowych i serwisów internetowych.

66 proc. obawia się świata bez niezależnych mediów, a 65 proc. uważa, że rząd wykorzystuje pandemię COVID-19 do osłabienia niezależnych mediów w Polsce.

Kantar Polska przeprowadził badanie dla Komitetu Badań Radiowych na próbie 1010 osób w wieku 15-75 lat. Badanie zostało wykonane techniką CATI zrealizowane w dniu 11.02.2021.

Zobacz także: Zakopane. 137 interwencji, zatrzymania i imprezy. "Nie zdaliśmy tego egzaminu"
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Sensacyjne odkrycie na Podkarpaciu. "Gatunek nieodnotowany w Polsce"
Zakazują flag LGBTQ+. Wskazano dwa miejsca. Utah podjęło decyzję
O tej parze będzie głośno. Skandal w Dolinie Chochołowskiej
Wymowne zdjęcie z Ukrainy. To odpowiedź na słowa Muska
"Widok z pewnością podnosi ciśnienie". Leśnicy pokazali nagranie
Polak wydalony z Norwegii. Oto, co ma na sumieniu
Iran zaatakuje wojska USA? Brytyjczycy ujawniają plany
Putina nakazał przeszukać własnych ochroniarzy. Doszło do pożaru limuzyny
Kremlowski propagandysta docenia metody Ukraińców. "Nawet nie widzą wroga"
Tyle śmieci zebrali w dwie godziny. Ponury wniosek
Wyniki Lotto 29.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Norwescy kibice tak protestują przeciwko VAR. "Antydemokratyczne siły"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić