Sieć sklepów Lidl jest powszechnie znana z wprowadzania różnorakich akcji promocyjnych. Niemniej jednak wiele osób może nie być w pełni świadomych istnienia akcji "Kupuję, nie marnuję". Aleksandra Robaszkiewicz, reprezentująca sieć Lidl Polska, podzieliła się z nami nieco więcej szczegółów na temat tej inicjatywy.
Po godzinie 21:00, wszystkie nasze sklepy oferują wybrane produkty z naszej 'Piekarni w sercu Lidla' o 50 procent taniej. To jest część naszej akcji 'Kupuję, nie marnuję'. Każdego dnia mamy w ofercie przecenione słodkie i słone przekąski, a w soboty przed niedzielami niehandlowymi oraz w dni poprzedzające święta obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek - wyjaśniła w komunikacie przesłanym do o2.pl
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nasza autorska inicjatywa 'Kupuję, nie marnuję' ma na celu promowanie sprzedaży produktów, które są w pełni wartościowe, ale mają zbliżający się termin przydatności do spożycia - dodała.
Robaszkiewicz podkreśliła, jak istotne dla Lidl Polska jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności. "Jako społecznie odpowiedzialna firma, Lidl Polska stawia walkę z marnowaniem żywności jako jeden z najwyższych priorytetów. Podejmujemy wiele działań w tym zakresie, w tym współpracę z Caritas Polska, Federacją Polskich Banków Żywności oraz prowadzenie wspomnianego projektu - podsumowała.
Akcja "Kupuję, nie marnuję" w sieci sklepów Lidl nie jest nowością. Jej początki sięgają marca 2020 roku, kiedy to rozpoczęła się kampania "Sztuka niemarnowania".