Sieć sklepów Lidl jest znana z wprowadzania różnorodnych akcji promocyjnych. Wiele osób może jednak nie być świadomych akcji "Kupuję, nie marnuję". Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska podzieliła się szczegółami tej inicjatywy.
Czytaj też: Lidl szaleje. Tylko spójrz na te ceny
- Wszystkie nasze sklepy po godzinie 21.00 oferują wybrane produkty z 'Piekarni w sercu Lidla' o 50% taniej jako część akcji 'Kupuję, nie marnuję'. Każdego dnia oferujemy przecenione słodkie i słone przekąski, a w soboty przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek - poinformowała w komunikacie przesłanym o2.pl
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
- Nasza autorska inicjatywa 'Kupuję, nie marnuję' ma na celu promowanie sprzedaży produktów, które są w pełni wartościowe, ale mają zbliżający się termin przydatności do spożycia - dodała.
Robaszkiewicz podkreśliła również, jak istotne dla Lidl Polska jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności. "Jako społecznie odpowiedzialna firma, Lidl Polska stawia walkę z marnowaniem żywności jako jeden z najwyższych priorytetów. Podejmujemy wiele działań w tym zakresie, w tym współpracę z Caritas Polska, Federacją Polskich Banków Żywności oraz prowadzenie wspomnianego projektu 'Kupuję, nie marnuję'" - podsumowała.
Niższe ceny w Lidlu po godz. 21
Akcja "Kupuję, nie marnuję" w sieci sklepów Lidl nie jest nowością. Jej początki sięgają marca 2020 roku, kiedy to rozpoczęła się kampania "Sztuka niemarnowania".
W ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej "Sztuka niemarnowania" Lidl Polska współpracuje z Caritas Polska i Federacją Polskich Banków Żywności, aby zachęcić do przemyślanych zakupów i niemarnowania żywności. Elementem tego projektu jest bezpłatny e-book, który zawiera praktyczne porady, takie jak: jak robić zapasy oraz gotować z resztek i bez resztek. Przepisy są oparte na żywności o długim terminie przydatności do spożycia, takiej jak ryż, kasza i makaron - informuje strona Lidla.