W 2023 roku na polskim rynku pojawi się kilka nowych marek. Firmą, która już teraz wzbudza spore zainteresowanie, jest bardzo popularny u naszych zachodnich sąsiadów Woolworth, określany mianem konkurenta Pepco.
Koncern Woolworth ma w Niemczech ponad 500 sklepów, a każdy z nich może liczyć na grono stałych klientów. Niemcy polubili sklepy Woolworth przede wszystkim za dobrą relację jakości do ceny.
Sieć rywalizuje nie tylko z Pepco, ale i markami takimi jak Tedi czy Action. O sukcesie firmy świadczy rosnąca liczba klientów i nowo otwartych sklepów.
Koncern dostrzega potencjał polskiego rynku i ma konkretne plany dotyczące debiutu nad Wisłą.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Rozwijamy się tak szybko jak żaden inny dom towarowy w Niemczech. Rozpoczęliśmy działalność w 2010 r. od 158 domów towarowych - obecnie posiadamy ponad 500 sklepów w niemieckich śródmieściach, centrach handlowych i sklepach specjalistycznych. Teraz planujemy wystartować także w Polsce – czytamy na stronie sieci.
W ciągu niespełna roku Woolworth zamierza otworzyć 15-25 sklepów w Polsce (docelowo ma powstać nawet 400 punktów). W ofercie sieci znajdują się m.in. tekstylia, odzież, zabawki, artykuły piśmiennicze, upominki, produkty dla zwierząt czy też artykuły dekoracyjne.
Woolworth szuka pracowników
Ekspansja Woolworth w Polsce to dobra wiadomość nie tylko dla klientów, którym zależy na atrakcyjnych cenach, ale i osób poszukujących pracy. Obecnie firma prowadzi rekrutację pracowników.
Na stronie koncernu czytamy, że aktualnie poszukiwani są m.in. pracownicy i kierownicy sklepu, księgowi oraz pracownicy usług działu IT.
W najbliższym czasie sklepy Woolworth powstaną w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Katowicach i Zielonej Górze.