8 maja br. w parku handlowym Atut Galicyjska przy ul. Galicyjskiej 18 w Krakowie pojawi się pierwszy sklep Woolworth w Polsce. W perspektywie średnioterminowej w naszym kraju ma powstać tysiąc sklepów tej marki.
Jak informuje serwis handelextra.pl w ramach budowy pozycji w Polsce firma podpisała umowę z Grupą Blix. Aplikacje tej grupy skupiającą oferty promocyjne, jak i kody zniżkowe do sieci sklepów i restauracji. Ma ona ponad 4 mln odbiorców. Woolworth podejmie również współpracę z Moją Gazetką.
- Mamy dla tutejszych konsumentów ponad 8 tys. dobrej jakości artykułów w niskich cenach. I chcemy od samego początku dystrybuować nasze oferty do polskich klientów w sposób ukierunkowany - mówi cytowany przez handelextra.pl Ruben Schmitz, kierownik działu marketingu sieci Woolworth.
Czytaj więcej: W sklepie schowali konserwy. Do tego posuwają się ludzie
Jak będzie wyglądać współpraca?
Kooperacje z niemieckim gigantem polegać mają na publikacji oraz promocji gazetek reklamowych sieci. Ma to odbywać się zarówno w przypadku regularnych, jak i dedykowanych jednej, konkretnej lokalizacji, w której nowy sklep będzie się otwierał.
Warto podkreślić, że kampaniom otwarciowym - jak podaje serwis - będzie towarzyszyć wysyłka powiadomień push do użytkowników aplikacji.
- Jesteśmy podekscytowani faktem, że sieć Woolworth wybrała właśnie nas na swój główny kanał dystrybucji gazetek promocyjnych w Polsce. (...) Gazetki elektroniczne są obecnie najważniejszym sposobem dotarcia do polskich klientów. Poza aspektami ekologicznymi i ekonomicznymi, jest to wyjątkowo wygodny dla konsumenta, a zarazem szybki dla Woolworth kanał komunikacji - mówi dr Krzysztof Łuczak, kierownik działu sprzedaży detalicznej w Grupie Blix.
Z przekazanych informacji wynika również, że na przestrzeni miesiąca mają pojawić się 2-3 publikacje sieci Woolwarth za pośrednictwem Moja Gazetka.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Czytaj także: Klamka zapadła. Znana sieć zamyka aż 400 sklepów
Woolworth w Polsce. Plany marki
Dodajmy, że plany ekspansji w Polsce są bardzo ambitne. Woolworth chce otwierać nawet 20 nowych sklepów rocznie.
Wiadomo także, że 12 maja br. marka zadebiutuje w Poznaniu, stolicy Wielkopolski, a dokładnie przy Al. Solidarności 47. Z kolei 26 maja br. uruchomi lokal przy ul. Połczyńskiej 4 w Warszawie.
- Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo - mówi cytowany przez serwis dlahandlu.pl Radoslav Straka, dyrektor ds. sprzedaży w Woolworth Polska.
- Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji - dodaje.
W ciągu tego roku planują otworzyć w naszym kraju ok. 10 nowych lokalizacji.