W wyniku ataku Rosji na Ukrainę na kraj nałożono sankcje o niespotykanych dotąd rozmiarach. W konsekwencji wiele firm postanowiło zrezygnować z prowadzenia dalszej działalności w państwie Władimira Putina. Wśród nich jest McDonald's. Restauracje popularnej sieci fast food zamknęły się i zostały odkupione przez rosyjskiego biznesmena Alexandra Govora.
Nowy nabywca od lat miał spory udział w funkcjonowaniu restauracji sieci McDonald’s w Rosji. Dzięki przeprowadzonej transakcji, w nowej odsłonie od 11 czerwca otwartych zostanie aż 850 lokali. W ofercie znajdą się znane rosyjskim klientom pozycje, które przez ostatnie trzy dekady serwowały oryginale restauracje McDonald's. Zmianie ulegnie jednak logo. Kultowe złote łuki będą zastąpione czerwoną kropką i dwiema pomarańczowymi kreskami na ciemnozielonym tle. Nie wiadomo jeszcze, jak zostanie nazwana nowa sieć.
Czytaj także: Rosja uzupełnia zapasy Kalibrów. "Duże ryzyko ataków"
Nowe logo zdecydowanie nie przypadło do gustu internautom. Symbole na grafice miały przypominać burgera i frytki, jednak mało kto słusznie zinterpretował zamiary autora. Polscy użytkownicy mediów społecznościowych dostrzegli, że przedstawione logo do złudzenia przypomina to używane przez polski portal sportowy meczyki pl. Gołym okiem można zauważyć, że obie grafiki różnią głównie kolory.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.