Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką przybiera na sile. Wszystko zaczęło się od SMS-ów, które otrzymali klienci Biedronki, zarejestrowani w programie lojalnościowym Moja Biedronka. Przekaz był bardzo prosty "W Biedronce jest taniej niż w Lidlu". Sklep podawał przykład wybranego produktu.
SMSy wywołały lawinę komentarzy w sieci. Następnie Biedronka uderzyła w swojego konkurenta przy kasach. Klienci na otrzymanych paragonach mogą przeczytać, że Biedronka jest "tańsza od Lidla".
Od kilku dni Biedronka stara się przekonać również, że koszyk "Faktu" z którego wynika, że po zakupie 25 podstawowych produktów nieco mniej zapłacimy w Lidlu, zawiera błąd.
Czytaj także: Rydzyk żali się na hejterów. Gromadzi dowody
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wspieramy koszyki cenowe, ale Koszyk Faktu z 6.02 zawiera błąd. Rzeczywista cena schabu b/c vac w Biedronce to 10,39 zł/kg i koszyk Biedronki jest najtańszy: 118,57 zł - przekazała sieć w wiadomościach przesłanych do klientów.
Przedstawicie sieci Biedronka przekonują, że porównania cen powinny być właściwe metodologicznie. - Wspieramy wszelkie porównania i koszyki cenowe, bo pomagają klientom dokonywać najlepszych wyborów. Ale te porównania powinny być właściwe metodologicznie – nie da się porównać schabu bez kości sprzedawanego na wagę z lady mięsnej z tym samym mięsem pakowanym próżniowo i tańszym o niemal 12 zł za kilogram. Tak, jak nie da się porównać soku świeżo wyciskanego z sokiem z kartonu albo jaj z wolnego wybiegu i klatkowych – odpowiedział WP Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka.
Czytaj także: Wąsik udostępnił niewybredny wpis. Dotyczy posłanki KO
Jak się okazuje Biedronka nie tylko wysyła klientom SMSy, ale również rozwiesza kartki w sklepach, informując o błędzie w koszyku zakupowym "Faktu".
Jeden z użytkowników serwisu X zamieścił zdjęcie kartki w sieci. "W koszyku "faktu" ceny zaskakują? Faktycznie, bo nie wszystkie ceny są prawidłowe!" - czytamy na wywieszonej w sklepie kartce.
Im się już w głowach poprzewracało - ocenił pan Michał w serwisie X zamieszczając zdjęcie z Biedronki.