Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Pokazała zdjęcie po zakupach w Lidlu. Klienci masowo ważą ten produkt

315

Klientka Lidla pokazała w sieci zdjęcie tofu sugerując, że producent oszukuje na wadze produktu. Zainspirowani internauci poszli za jej przykładem zalewając grupę w mediach społecznościowych zdjęciami sojowego przysmaku różnych producentów. Okazuje się, że w niektórych sieciach handlowych waga różni się nawet o kilkadziesiąt deka od tej zadeklarowanej na opakowaniu.

Pokazała zdjęcie po zakupach w Lidlu. Klienci masowo ważą ten produkt
Pokazała zdjęcie z Lidla. Internauci zaczęli sprawdzać (Adobe Stock, Facebook)

O wojnie cenowej w jakiej od kilku tygodni uczestniczą dwie z najbardziej popularnych w Polsce sieci handlowych media rozpisują się od tygodni.

Lidl i Biedronka konkurują na ceny i coraz bardziej korzystne dla klientów promocje. Mimo to, wciąż nikomu nie udaje się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie "gdzie jest najtaniej".

Okazuje się za to, że oprócz cen popularne sieci handlowe różni jeszcze jeden dość istotny szczegół. Zwróciła na to uwagę jedna z klientek Lidla, która w grupie w mediach społecznościowych skupiającej osoby niejedzące mięsa pokazała wymowne zdjęcie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Tofucznica – jajecznica bez jajek

Widać na nim opakowanie po sojowym produkcie, którego waga wskazuje 180 gramów. Ten sam produkt na kuchennej wadze jest jednak o wiele lżejszy.

W niektórych sieciach waga produktu waha się na korzyść klienta
W niektórych sieciach waga produktu waha się na korzyść klienta (Facebook)

Trudno tłumaczyć to zalewą, w jakiej przed odsączeniem znajduje się tofu, bo tej w opakowaniu jest jak na lekarstwo. Tymczasem różnica w wadze wynosi aż 31 gramów.

Nie każdego przekonuje też tłumaczenie, że oznaczenie na opakowaniu produktu sugeruje, że podana waga jest przybliżona. Klienci zwracają uwagę, że w takich przypadkach różnica w wadze może wynieść zaledwie kilka procent.

Waga produktu czasem odbiega od tej deklarowanej na opakowaniu
Waga produktu czasem odbiega od tej deklarowanej na opakowaniu (Facebook)

Post internautki skłonił inne osoby do ważenia tofu zakupionego w innych miejscach niż Lidl. Internauci ochoczo zaczęli wrzucać zdjęcia pokazując faktyczną wagę produktu.

Okazało się, że w niektórych sieciach jak Biedronka czy Auchan kupionego produktu jest nawet więcej niż sugeruje na opakowaniu producent.

Wyścig między Lidlem a Biedronką trwa. Nawet na wagę sprzedawanych produktów
Wyścig między Lidlem a Biedronką trwa. Nawet na wagę sprzedawanych produktów (Facebook)

Niektórzy klienci sugerują, że zmiana w wielkości i jakości produktu oferowanego przez Lidl nastąpiła po zmianie opakowania. Nie zabrakło też żartów z cenowego wyścigu pomiędzy sieciami.

Zachowaj te fotkę, przyda się na MMA Lidl vs Biedronka, bo ostatnie miesiące dosadnie wskazują że to musi nastąpić - napisał ktoś z przekąsem.

O komentarz w sprawie wagi sprzedawanego tofu poprosiliśmy sieć Lidl. Na odpowiedź czekamy.

Autor: BBI
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wielka wygrana młodych Polaków. Byli najlepsi w tej dziedzinie
Wybory 2025. PiS ogłosił nazwisko swojego kandydata na prezydenta
Zmarł właściciel ośrodka sportowego. Wcześniej ratował syna z pożaru
Fani zacierają ręce. Niebawem zjedzą kebsa u Lukasa Podolskiego
To święto od lat znane w Polsce. Mało osób wie o jego istnieniu
Powtórka wyborów wójta w Korycinie. Decydujący jeden głos
Wzrost liczby przyjęć do policji w 2024 roku. To koniec problemu wakatów?
W Polsce ta ryba trafia na talerze. Inne kraje zakazują sprzedaży
Sojusz PiS z Konfederacją? Zaskakujące wyniki badań
Max Verstappen mistrzem świata Formuły 1. Dokonał tego po raz czwarty
Tak będzie wyglądać McDonald's w 2050 roku? Koreanka pokazała nagranie
Lepiej tego nie rób. Mandat i punkty karne murowane
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić