Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Położył obok siebie dwa paragony. "Marnotrawstwo"

10

Media społecznościowe zalały długie paragony z Biedronki. Przy zakupie nawet jednego produktu klienci otrzymują ponad 40-centymetrowe rachunki. Jeden z internautów położył dwa paragony obok siebie. Jeden ze sklepu Biedronka oraz z innego marketu. "Marnotrawstwo" - oceniają internauci.

Położył obok siebie dwa paragony. "Marnotrawstwo"
Położył obok siebie dwa paragony. "Marnotrawstwo" - oceniają ludzie. (Facebook, Google Maps)

Od kilku tygodni szczególnie głośno zrobiło się na temat paragonów z Biedronki, które niezależnie od ilości kupionych produktów są bardzo długie. Pod rachunkiem zamieszone są zazwyczaj informacje promocyjne oraz napis dużą czcionką "jesteśmy najtańsi".

Na Facebooku i innych mediach społecznościowych internauci publikują zdjęcia długich paragonów z Biedronki.

Jeden produkt, a to ma dosłownie pół metra. Straszne marnotrawienie papieru, patrząc na ilość transakcji dziennie. Oczywiście jednak umieszczenie rzucającego się w oczy "jesteśmy najtańsi" jest ważniejsze. To drukowało się dosłownie 30 sekund - zauważa jeden z klientów Biedronki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: UOKiK i kara dla Biedronki. Chróstny: Nie uwziąłem się na ten dyskont

Na facebookowej grupie "Biedronka kontra Lidl" jeden z użytkowników położył obok siebie dwa paragony. "Paragon z normalnego sklepu vs. paragon z Biedronki" - napisał autor zdjęcia. Jak widzimy na zdjęciu rachunek z Biedronki jest o wiele dłuższy.

"Marnotrawstwo" - oceniają internauci.

Przypominamy, że kilka dni temu kontaktowaliśmy się w tej sprawie z przedstawicielami sieci Biedronka. Jaką otrzymaliśmy odpowiedź?

"Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji - wykorzystujemy je najczęściej do informowania naszych klientów o najważniejszych promocjach, tych spożywczych, czy też tych w internetowym sklepie Biedronka Home, które pozwalają im na realne oszczędności. Poza tym na paragonach drukujemy także vouchery na określoną wartość, które klienci mogą zrealizować na zakupy w naszych sklepach" - przekazała nam Dorota Wrotek-Gut, Dyrektorka Marketingu w sieci Biedronka.

.
. (Facebook)
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Lewandowski nigdy nie był tak szczery. Otrzymał ważny telefon
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
To odróżnia Ronaldo od Messiego. Laureat Złotej Piłki wskazał szczegół
Robert Lewandowski idzie po Złotą Piłkę? Znany portal pokazał swój ranking
Białoruska propaganda straszy Polską. "Demony chcą przejąć Białoruś"
Świebodzin zdetronizowany. Nowy pomnik Jezusa będzie dużo wyższy
Pożar Biedronki. Sklep niemal doszczętnie spłonął
Groźna sytuacja na pokładzie samolotu. Ursula von der Leyen udzieliła pierwszej pomocy pasażerowi
Uchodzi za znienawidzonego. Jest lepszy niż kiedykolwiek wcześniej
Idealne do smażenia i do kanapek. Przepis na masło klarowane
Oburzyły ją seks-gadżety w chińskim sklepie. Mieszkanka Gdańska prosi o interwencję
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić