Pepco to jeden z ulubionych sklepów Polaków. Niskie ceny i szeroki asortyment przyciągają klientów do 1185 sklepów w całym kraju. Od niedawna firma przechodzi rebranding. Zaczęło się od zmiany logo i poszerzenia asortymentu, co jest widoczne już w niektórych sklepach. Teraz czas na kolejną rewolucję.
Czytaj także: Ta sieć podwaja liczbę sklepów w Polsce. Powstaną w rok
Poważne zmiany w Pepco. Większe sklepy i sprzęt AGD
Wielkie zmiany w Pepco planowane są na najbliższe dwa lata. Do końca 2023 roku klienci zobaczą metamorfozy 1800 lokalizacji. W następnych dwóch latach zupełnie nowym wyglądem mają pochwalić się wszystkie sklepy w Europie. To jednak nie koniec nowości.
Sprzęt AGD w Pepco. Wiosną do asortymentu sklepów mają trafić sprzęty elektroniczne takie jak tostery czy czajniki. Powiększy się również męski asortyment. - Ponadto rozszerzamy swoje portfolio o dodatkowe produkty. 85 proc. naszych dotychczasowych klientów, to kobiety. Widzimy jednak, że to się zmienia, dlatego chcemy powiększyć męski asortyment - cytuje Agnieszkę Jaworską, Pepco Commercial Director, serwis dlahandlu.pl.
Czytaj także: Elon Musk rozważa kolejne zmiany. Zapłacimy za Twittera?
Produkty spożywcze przy kasach w Pepco. To również zmiana, którą planuje wprowadzić sieć słynnych sklepów. Ciekawym rozwiązaniem jest również zwiększenie powierzchni sprzedażowej (o ponad 14 m kw.) w modernizowanych sklepach Pepco. Wszystko dzięki zmniejszeniu części magazynowej.
Pepco jest w Polsce od 2004 roku. W całej Europie działa prawie 3 tys. sklepów. Zlokalizowane są na Słowacji, Węgrzech, w Chorwacji, Czechach, we Włoszech czy Hiszpanii. W skład Pepco Group wchodzą także takie sieci sklepów jak Dealz czy Poundland.