"Rzeczpospolita" spostrzega, że dla branży handlowej rusza okres "prawdziwych żniw". Rozpocznie się już 11 listopada - od Dnia Singla, który jest bardzo popularny w Azji.
Kulminacja nastąpi natomiast pod koniec miesiąca - przy okazji Black Friday (26 listopada) i Cyber Monday (29 listopada). Eksperci twierdzą, że najbliższe dwa miesiące będą niemałym wyzwaniem zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów.
Prezenty świąteczne. Marzenia odejdą w cień?
"Rz" zaznacza, że w tym roku wielu z nas nie ma co liczyć na wymarzony prezent. Zerwane łańcuchy dostaw, które są pokłosiem pandemii koronawirusa, sprawią, że święty Mikołaj będzie musiał kupować to, co jest na półkach, a nie to, czego oczekujemy.
Kłopot dotyczy głównie sprzętów elektronicznych (z uwagi na braki chipów). Już dziś coraz więcej e-sklepów doświadcza problemów z dostępnością towaru, a - jak ostrzegają eksperci - najbardziej konsekwencje zakłóceń odczują małe i średnie podmioty - wyjaśniono.
Oczywiście trzeba też mieć na uwadze wysokie ceny. Inflacja da nam popalić również przy okazji świątecznych zakupów...
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.