Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Puste półki w Biedronce. Sieć wyjaśnia, co się dzieje

81

Pojawiają się kolejne doniesienia o pustych półkach w sklepach Biedronki. "Gazeta Wyborcza" podaje, że w zależności od lokalizacji brakuje takich produktów jak mleko, śmietana, cukier, papier toaletowy, jajka czy olej.

Puste półki w Biedronce. Sieć wyjaśnia, co się dzieje
Biedronka. Zdjęcie ilustracyjne (Getty Images, Bartek Sadowski)

Serwis wiadomoscihandlowe.pl donosi, że do sklepów Biedronka w podwarszawskim Wołominie i okolicy wróciły już podstawowe produkty, z dostępnością których ostatnimi czasy pojawiały się spore problemy. Klienci dostrzegali niedobory oleju, makaronu, mleka, cukru i słodyczy. Sieć tłumaczyła wtedy, że powodem utrudnień jest przeniesienie obsługi dostaw w rejonie z centrum dystrybucyjnego w Wyszkowie do Mszczonowa.

Najnowsze doniesienia wskazują jednak na to, że problem pojawił się nie tylko w okolicach Warszawy. "Gazeta Wyborcza" donosi, że na podobne niedobory uskarżają się klienci z Warszawy, Częstochowy, Gdyni oraz Poznania.

W zależności od lokalizacji są trudności z dostępnością mleka, śmietany, cukru, soli, papieru toaletowego, jajek, papieru, oleju i wielu innych produktów - zaznaczono.

"GW" uważa, że Biedronka ma przede wszystkim kłopot z logistyką. "Brakuje pracowników w magazynach, brakuje też kierowców, a pracujący skarżą się na przemęczenie. Problemy z ludźmi są też w sklepach, zresztą nie tylko tych należących do Biedronki, ale także u konkurencji. Nie ma kto tego towaru - nawet jak się już pojawi - roznosić po sklepie" - pisze dziennik.

Braki w Biedronkach. Co się dzieje?

Marcin Hadaj, który w Biedronce odpowiada za komunikację korporacyjną, wyjaśnia, że sieć pracuje ze swoimi dostawcami nad "efektywnymi rozwiązaniami w zakresie dostaw produktów do sklepów".

Trzeba pamiętać, że cały rynek boryka się aktualnie z przejściowymi wyzwaniami dla dostawców, w wielu kategoriach produktowych. Jednocześnie, mimo tych wyzwań, w ogólnej skali kraju service level dostaw [wskaźnik informuje, jaki procent dostaw został zrealizowany zgodnie z zamówieniami] w naszej sieci w lipcu br. poprawił się o sześć punktów procentowych, a robimy wszystko, by w najbliższym czasie zapewnić pełną dostępność towarów - zapewia Hadaj, którego słowa przytacza "GW".
Zobacz także: Sklepy bez obsługi. Przyjmą się w Polsce? "Mamy kilkadziesiąt tys. klientów"
Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Myje się dwa razy w tygodniu. "Mam obawy, że brzydko pachnę"
Robert Karaś będzie reprezentować azjatycki kraj. "Zrobię to z dumą"
Wjechał na oblodzone jezioro. Dramatyczny finał
Poruszające sceny. Tak dzieci pożegnały zamordowanego księdza
Pierwsze takie nagranie przelotu Falcona 9. "Potrafi nieźle huknąć"
"Klucz do skutecznej obrony". Mówi, co powinna robić Polska
Nagi mężczyzna w masce zaczepia kobiety. "Wyglądał jak obłąkany"
Rosjanin błagał o litość. Pokazali nagranie w sieci
Wyniki Lotto 21.02.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Nie żyje dwóch młodych strażaków. To kolejna tragedia w regionie
EuroBasket 2025. Litwa z ogromną przewagą pokonała Polskę
Chaos na pokładzie. Turystka rozebrała się do naga podczas lotu
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić