Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Puste półki w Biedronce. Sieć wyjaśnia, co się dzieje

81

Pojawiają się kolejne doniesienia o pustych półkach w sklepach Biedronki. "Gazeta Wyborcza" podaje, że w zależności od lokalizacji brakuje takich produktów jak mleko, śmietana, cukier, papier toaletowy, jajka czy olej.

Puste półki w Biedronce. Sieć wyjaśnia, co się dzieje
Biedronka. Zdjęcie ilustracyjne (Getty Images, Bartek Sadowski)

Serwis wiadomoscihandlowe.pl donosi, że do sklepów Biedronka w podwarszawskim Wołominie i okolicy wróciły już podstawowe produkty, z dostępnością których ostatnimi czasy pojawiały się spore problemy. Klienci dostrzegali niedobory oleju, makaronu, mleka, cukru i słodyczy. Sieć tłumaczyła wtedy, że powodem utrudnień jest przeniesienie obsługi dostaw w rejonie z centrum dystrybucyjnego w Wyszkowie do Mszczonowa.

Najnowsze doniesienia wskazują jednak na to, że problem pojawił się nie tylko w okolicach Warszawy. "Gazeta Wyborcza" donosi, że na podobne niedobory uskarżają się klienci z Warszawy, Częstochowy, Gdyni oraz Poznania.

W zależności od lokalizacji są trudności z dostępnością mleka, śmietany, cukru, soli, papieru toaletowego, jajek, papieru, oleju i wielu innych produktów - zaznaczono.

"GW" uważa, że Biedronka ma przede wszystkim kłopot z logistyką. "Brakuje pracowników w magazynach, brakuje też kierowców, a pracujący skarżą się na przemęczenie. Problemy z ludźmi są też w sklepach, zresztą nie tylko tych należących do Biedronki, ale także u konkurencji. Nie ma kto tego towaru - nawet jak się już pojawi - roznosić po sklepie" - pisze dziennik.

Braki w Biedronkach. Co się dzieje?

Marcin Hadaj, który w Biedronce odpowiada za komunikację korporacyjną, wyjaśnia, że sieć pracuje ze swoimi dostawcami nad "efektywnymi rozwiązaniami w zakresie dostaw produktów do sklepów".

Trzeba pamiętać, że cały rynek boryka się aktualnie z przejściowymi wyzwaniami dla dostawców, w wielu kategoriach produktowych. Jednocześnie, mimo tych wyzwań, w ogólnej skali kraju service level dostaw [wskaźnik informuje, jaki procent dostaw został zrealizowany zgodnie z zamówieniami] w naszej sieci w lipcu br. poprawił się o sześć punktów procentowych, a robimy wszystko, by w najbliższym czasie zapewnić pełną dostępność towarów - zapewia Hadaj, którego słowa przytacza "GW".
Zobacz także: Sklepy bez obsługi. Przyjmą się w Polsce? "Mamy kilkadziesiąt tys. klientów"
Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Zamiokulkas ma żółte liście? Wsadź to do doniczki, a problem zniknie
Pojechali na osiedle Czarnka. "O tym panu nie będę rozmawiał"
Przyspieszył nagranie z Putinem. Oto co zobaczył
Nowak o nowym przedmiocie w szkołach. "Trzeba stanąć do konkretnej walki"
Rosjanie wystrzelili tę rakietę po raz pierwszy. "To akt desperacji"
Nie żyje 14-letni piłkarz. Został zaatakowany nożem przez rówieśników
Odmrażanie cen energii to konieczność? Eksperci zabrali głos
Wybierz meble z głową. Ta łamigłówka może ci w tym pomóc
Oto, co serwowali w tatrzańskiej restauracji. Potężna kara
Odkryj tajemnice nocy. Sprawdź swoją wiedzę w łamigłówce
Ojciec zaginionego Krzysia Dymińskiego nie wytrzymał. "Nie ma mojej zgody"
Mocne słowa gen. Skrzypczaka. "Wystarczy na 10 dni"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić