Kampania, którą w ekspresowym tempie chce zamówić Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, ma być prowadzona w internecie. Szczególnie za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Budżet, jaki rząd chce na nią przeznaczyć, to 813 tys. złotych netto - podaje portal wirtualnemedia.pl.
Termin składania ofert mija 2 września. Jak tłumaczy KPRM, zawrotne tempo "wynika z pilnej potrzeby poinformowania społeczeństwa o pierwszych programach realizowanych w ramach Polskiego Ładu".
Wcześniejsze udzielenie zamówienie nie było możliwe z uwagi na brak środków finansowych - środki z rezerwy ogólnej na ten cel zostały przyznane decyzją Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej 3 sierpnia 2021 r. Dodatkowo formularz ofertowy w zamówieniu jest nieskomplikowany i termin 15 dni jest wystarczający na przygotowanie i złożenie ofert - pisze KPRM, cytowana przez portal wirtualnemedia.pl.
Do przetargu nie może stanąć każda agencja. Skierowany on jest wyłącznie do agencji, które w ciągu ostatnich trzech lat realizowały kampanie internetowe za przynajmniej 500 tys. złotych.
Polski Ład to pakiet ustaw, zaproponowany przez Prawo i Sprawiedliwość. Program ma pomóc w odbudowie gospodarki po kryzysie wywołanym pandemią koronawirusa. Wśród zaproponowanych rozwiązań znalazło się m.in. podwyższenie kwoty wolnej od podatku do 30 tys. złotych.
Jednocześnie jednym z kluczowych założeń jest podwyższenie stawki składki zdrowotnej i uzależnienie jej od dochodu. Składki nie będzie można odliczyć od podatku.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.