O majonez to można się nawet pobić. Polacy potrafią godzinami dyskutować o wyższości Kieleckiego nad Winiarami i walorach smakowych Kętrzyńskiego. Zbliżające się Boże Narodzenie nakręca jeszcze bardziej ten narodowy spór dotyczący najlepszego majonezu. Patrząc na wyniki wyszukiwani w polskiej sieci, można stwierdzić, że im bliżej Wigilii, tym częściej szukamy informacji na temat konkretnych majonezów.
Majonez Kielecki jest liderem wyszukiwań w polskim internecie. W grudniu były takie dni, że deklasował pod tym względem konkurencję. Mocno trzyma się też majonez produkowany przez Winiary, a im bliżej świąt, tym częściej internauci wpisuje w wyszukiwarkę Majonez Kętrzyński, który jest czarnym koniem zestawień majonezowego topu.
Jakie majonezy pojawiają się w zestawieniach dotyczących wyszukiwań w sieci? Przez 20 pierwszych dni grudnia Polacy szukali informacji o takich przysmakach jak majonez Świdnicki, Pegaz, Pudliszki czy Pomorski, ale żaden z nich nie może równać się z popularnością Majonezu Kieleckiego i tego produkowanego przez Winiary.
Majonezowy biznes w Polsce jest wart około 650 mln zł. O skali majonezowego szaleństwa informował, przed Wielkanocą, były wicepremier Janusz Piechociński na swoim koncie na Twitterze.
Z badań UCE Research i Grupy Blix opublikowanych przed Wielkanocą wynika, że Polacy wybierają przede wszystkim Majonez Dekoracyjny marki Winiary, który wskazało niemal 58 proc. zapytanych. Drugi w kolejności Majonez Kielecki wybierało 27,2 proc. respondentów.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.