W lutym 2018 roku w Swarzędzu został otwarty pierwszy sklep sieci dyskontowej Dealz w Polsce. Od tamtej pory firma znacznie rozwinęła się na rynku i dziś w całym kraju działa 170 sklepów z produktami spożywczymi, chemicznymi, zabawkami czy tymi z kategorii wyposażenie domu.
Dealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce
To nie koniec rozwoju sieci sklepów należących do Pepco Gropu. Dealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce. Działania zaplanowano na rok. Do końca 2023 roku w kraju ma funkcjonować aż 340 punktów z tym logo. Oprócz tego, na początku przyszłego roku planowane jest także otwarcie Centrum Dystrybucyjnego w Polsce. Ma to pomóc w realizacji planów rozwojowych firmy.
Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej - cytuje Marcina Langowski CEO w Dealz Poland Portal Spożywczy.
Czytaj także: Kryzys daje się we znaki. Tego może zabraknąć na wiosnę
W najbliższych miesiącach, sieć planuje optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej. Oprócz tego zapowiada wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych. Optymalizowany jest m.in. łańcuch dostaw, co prowadzi do otwarcia nowego magazynu w centralnej Polsce na początku przyszłego roku, czytamy w serwisie branżowym.
Dealz to brytyjska sieć supermarketów. W Polsce działa od 2018 roku. Jest częścią Pepco Group. Firma Dealz powstała w Wielkiej Brytanii w 1990 roku, nosiła wtedy nazwę Poundland. Obecną nazwę jako pierwsze przyjęły sklepy w Irlandii w 2011 roku. Sieć posiada sklepy w całej Europie m.in. w Irlandii, Hiszpanii, Polsce.
Czytaj także: Żabka może być zamknięta 1 listopada. Jeden warunek