Rozmowa kwalifikacyjna w sprawie nowej pracy niemal zawsze wiąże się ze stresem. Nawet jeśli posiadamy spore doświadczenie w danej branży, to rekruterzy mogą zaskoczyć swoimi pytaniami nawet najlepiej przygotowanych kandydatów do pracy.
Oczywiście, największy wpływ na przyjęcie do pracy mają umiejętności i doświadczenie kandydata, ale nie bez znaczenia jest umiejętność radzenia sobie ze stresem.
"Tajna sztuczka". Zadaj to pytanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Użytkowniczka TikToka, Jennifer Reardon, występująca na tej popularnej platformie pod nickiem "notjenneeree", podzieliła się z internautami "idealnym pytaniem", jakie można zadać pod koniec rozmowy kwalifikacyjnej i tym samym rozwiać wszelkie wątpliwości rekruterów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jennifer w swoim nagraniu twierdzi, że oferowano jej zatrudnienie "w każdej pracy, o jaką kiedykolwiek się starała". Wystarczyło, że podczas rozmowy zadawała kluczowe pytanie. Kobieta podkreśliła, że nie musimy niczego zmieniać w swoim zachowaniu. Na czym polega jej "tajna sztuczka"?
Zanim skończysz rozmowę, ostatnie pytanie, które im zadasz, będzie brzmiało mniej więcej tak: "Czy macie jakieś obawy co do mnie, którymi moglibyśmy się zająć, zanim skończymy? - powiedziała Jennifer w filmie.
Zadanie tego pytania pozwala nam rozwiać wszelkie wątpliwości rekruterów, a równocześnie pokazuje naszą pewność siebie. - Oni będą mieli swoje obawy, ale dostaniesz możliwość, aby się do nich odnieść. Gdy już skończycie, nie będą mieli żadnych obaw - wyjaśniła tiktokerka.
Zdaniem kobiety, takie zakończenie rozmowy kwalifikacyjnej gwarantuje sukces i otrzymanie wymarzonej pracy. - To działa, spróbujcie natychmiast - podsumowała Jennifer.
Opinia kobiety wywołała mieszane reakcje wśród użytkowników TikToka. Część z nich przyznała, że jest to "dobra rada". Nie brakowało jednak komentujących, którzy nie wierzą w skuteczność tej metody. "Próbowałem tej 'sztuczki' i za każdym razem słyszałem coś w stylu: 'zapytaliśmy cię już o wszystko, co chcieliśmy wiedzieć'" - odpisał jeden z internautów.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.