Tego nie mogli przewidzieć. Klienci wytykają błędy Biedronce

Tego pracownik odpowiedzialny za social media Biedronki nie mógł się spodziewać. Tradycyjna aktywność popularnej sieci na Instagramie zmieniła się w prawdziwy roast. Klienci na Biedronce nie zostawili suchej nitki. Sklep oberwał za nagonkę na Lidl, czy palety stojące w przejściach.

Akcja marketingowa BiedronkiAkcja marketingowa Biedronki się sie udała, ludzie atakują
Źródło zdjęć: © Adobe Stock, Twitter, The Poland News
Mateusz Kaluga

Biedronka ewidentnie przeżywa kryzys wizerunkowy, co widać po jej mediach społecznościowych. A wszystko prawdopodobnie zaczęło się od reklam cenowych, które rozpoczęła Biedronka twierdząc, że jej produkty są najniższe na rynku, atakując przy tym niemiecki Lidl.

Biedronka w lutym rozesłała do klientów SMS, w którym informowała o swoich cenach, jednocześnie wskazując na znacznie wyższe w Lidlu. Takie akcje reklamowe powtarzały się kilkukrotnie. Następnie portugalski market umieścił plakat z informacją, że jego produkty są tańsze niż te Lidla od ponad 20 lat. Takie informacje pojawiły się również na paragonach.

Lidl nie pozostawał dłużny. Niemiecki gigant złożył do sądu wniosek o zajęcie plakatów z hasłem "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl", które według Lidla jest nieprawdziwe. Sąd na to przystał i zaczęła się bezpardonowa walka między oboma sklepami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Iza Zabielska: Byłam kiedyś z Influencerką

Klienci atakują Biedronkę na jej social mediach

"Biedronka nie zagrała żadnej oscarowej roli, ale to nie oznacza, że nie możemy poczuć smaku… zwycięstwa! Za co przyznalibyście nam nagrodę?" - z takim pytaniem postanowiła wyjść Biedronka do swoich klientów. Było to oczywiste nawiązanie do gali oscarowej z myślą o pochlebnych komentarzach. Odpowiedzi z pewnością zaskoczyły marketingowców.

"Za największą ilość palet w przejściach", "najdłuższy paragon z nagonką na Lidla", "za bycie sklepem, który mnie najbardziej wkurza swoim spamem sms-owym", "za ten cały bałagan , bo ilość pracowników jest nieproporcjonalna do ilości pracy jakie wykonują" - piszą internauci.

Negatywne komentarze zdecydowanie dominują. Biedronka postanowiła odpowiedzieć na niektóre z nich. Napisano, że wszelkie nieprawidłowości klienci powinni zgłaszać na adres e-mail obsługi klienta Biedronki. Ale to tylko dolało oliwy do ognia.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 21.12.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Wyniki Lotto 21.12.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Jego głos znali wszyscy. Nie żyje Andrzej Bogusz
Jego głos znali wszyscy. Nie żyje Andrzej Bogusz
Ojciec Mai ujawnia. Matka Bartosza G. zniszczyła grób nastolatki
Ojciec Mai ujawnia. Matka Bartosza G. zniszczyła grób nastolatki
Śmiertelny wypadek na wyciągu. Nie żyje turysta z Niemiec
Śmiertelny wypadek na wyciągu. Nie żyje turysta z Niemiec
Podpalili mercedesa za niemal milion złotych. Sprawą zajmie się sąd
Podpalili mercedesa za niemal milion złotych. Sprawą zajmie się sąd
Odkrycie w Wielkopolsce. Znaleźli kości zwierzęce i monety
Odkrycie w Wielkopolsce. Znaleźli kości zwierzęce i monety
Sekundy od tragedii. Kierowca niemal potrącił pieszego na pasach
Sekundy od tragedii. Kierowca niemal potrącił pieszego na pasach
Nagranie z Putinem sprzed 25 lat. Tak mówił o NATO
Nagranie z Putinem sprzed 25 lat. Tak mówił o NATO
Pilny komunikat. Szukają Jakuba Wesołego
Pilny komunikat. Szukają Jakuba Wesołego
Tuż przed świętami. Norwegia zaostrza przepisy dla uchodźców
Tuż przed świętami. Norwegia zaostrza przepisy dla uchodźców
Głośne zabójstwo w USA. Zwrot w sprawie. Może uniknąć kary śmierci
Głośne zabójstwo w USA. Zwrot w sprawie. Może uniknąć kary śmierci
Koszmarny wypadek. Auto wypadło z drogi. Nie żyje jedna osoba
Koszmarny wypadek. Auto wypadło z drogi. Nie żyje jedna osoba