To koniec! Po wielu latach z oferty Biedronki wycofany zostanie tygodnik z poradami oraz programem telewizyjnym.
Chodzi o "Kropka TV". Do obiegu trafił już ostatni numer tego tygodnika. Kosztuje 2,99 zł.
Na okładce pisma pojawiła się Marta Manowska. W środku dostępne są przepisy na tłusty czwartek. Zamieszczono również program telewizyjny na okres od 2 do 8 lutego (właśnie do tego dnia tygodnik będzie "użyteczny").
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Śmiało można więc stwierdzić, że 8 lutego pewna era dobiegnie końca. Decyzję o wycofaniu tygodnika przekazano za pośrednictwem Facebooka.
Kochani czytelnicy, no cóż... wszystko, co dobre kiedyś się kończy i tak po blisko 18 latach wkrótce kończymy wydawanie Waszej Kropeczki. Dziękujemy Wam z całego serca, że byliście z nami, za wszystkie Wasze komentarze oraz przede wszystkim Waszą lojalność i zaangażowanie. To właśnie to, że byliście z nami, dawało nam wiatr w żagle i motywowało do pracy - napisały osoby odpowiedzialne za wydawanie "Kropka TV".
To koniec "Kropka TV". Klienci rozczarowani
Rozczarowanych takim obrotem spraw nie brakuje. "Czasami zjeździłam wszystkie Biedronki w mieście, żeby kupić Kropkę. Jest mi bardzo bliska, ponieważ dzięki niej przeżyłam cudowną przygodę, którą zapamiętam na zawsze. W 2012 r. w konkursie Twarz Kropki wygrałam 2. miejsce. To były moje trzy dni w Warszawie z cudownymi atrakcjami i pobytem w luksusowym hotelu" - napisała pani Irena.
Do Kropki mam sentyment za poprzednie lata, poza tym dalej szukam stałego tygodnika, więc zasmuciła mnie wiadomość o likwidacji Kropki. Powalczmy o Kropkę - tak brzmi inny komentarz.
Ten tygodnik wydawała spółka Petstar. Pierwszy numer trafił do obiegu w 2006 roku.