In Gloria to innowacyjna platforma sprzedaży internetowej dla wiernych. Została stworzona dla chrześcijan, którzy poszukują tego typu produktów dla siebie lub na prezent, a także dla artystów pragnących promować i sprzedawać swoje wyroby.
W sklepie internetowym znajdują się zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne produkty religijne. Są klasyczne obrazki z wizerunkami świętych, ale również dzieła współczesnych twórców. Idea platformy jest taka, by w jednym miejscu łączyć twórców oraz odbiorców sztuki chrześcijańskiej.
Będzie promować polskich producentów, artystów i rzemieślników wytwarzających najwyższej jakości dewocjonalia, sztukę sakralną, gadżety religijne, rękodzieło oraz wyposażenie kościoła – mówi w rozmowie z o2.pl Radosław Kaczmarek, założyciel start-upu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo...
Właściciel portalu In Gloria przekonuje, że potrzeba digitalizacji dostępu do produktów religijnych istniała na rynku od dawna. W internecie obecne są pojedyncze sklepy internetowe oferujące dewocjonalia, pamiątki lub ozdoby religijne, ale "Polska to tysiące artystów i rzemieślników tworzących branżę sakralną".
To zarówno firmy rodzinne, które mają za sobą dziesiątki lat tradycji, jak i firmy tworzone przez młode pokolenie, które zwykle swoje produkty sprzedaje na Instagramie. My chcemy ich łączyć - mówi dla o2.pl Radosław Kaczmarek.
Właściciel portalu twierdzi, że w branży sakralnej nie ma zamknięcia na nowe technologie, a twórcy platformy są otwarci na dalsze działania. Radosław Kaczmarek widzi przyszłość w sektorze "sacro-tech", który w przyszłości planuje rozwijać nie tylko na polskim rynku.
Czytaj także: Ksiądz nie chce pieniędzy od parafian. Padły ważne słowa