Wkrótce w drogeriach pojawią się kosmetyki nowej marki – Lajuu. Produkowane przez nią kosmetyki będą wegańskie, a do tego, jak zapewnia firma, będą miały naturalne składy, produkcja będzie odbywała się w etyczny sposób, nie będą testowane na zwierzętach, a także szklane. Kosmetyki będą wprowadzane do sprzedaży w ekologicznych szklanych opakowaniach
Pieniądze na rozwój spółka chce pozyskać poprzez crowdfunding. Oznacza to, że każdy może stać się jej akcjonariuszem. Gdy uda się zebrać niemal milion złotych, spółka chce zacząć działania nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim.
- Emisja ułatwi nam i zdecydowanie przyspieszy poszerzenie portfolio produktów, a także pozwoli zbudować sieć ambasadorów marki. Aktualnie zlecamy na zewnątrz badania i produkcję u sprawdzonych, zaufanych partnerów, których posiadamy dzięki wprowadzaniu na rynek bardzo wymagających produktów dla kobiet w ciąży. Jednak w perspektywie 2-5 lat nie wykluczamy zbudowania własnego zakładu
– powiedział Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.
Jak zostać akcjonariuszem Lajuu?
W ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej w ręce akcjonariuszy trafi 11,06 proc. akcji Lajuu. Akcjonariusze oprócz nich otrzymają produkty marki oraz możliwość zakupu każdej z serii na drodze pierwszeństwa, przed oficjalnymi premierami. Dodatkowo w pakietach znalazły się vouchery do kliniki medycyny estetycznej i zdjęcie z autografem Weroniki Rosati. Minimalna wartość inwestycji to 120 zł, a wraz z kwotą inwestycji rośnie zestaw benefitów.
Przykładowo dla inwestora z wkładem 50 002,5 zł przygotowano wizytę w Los Angeles i zwiedzanie studia Paramount Pictures w towarzystwie Rosati.
Czytaj też: Pomysł na biznes: Kosmetyki naturalne
Spółka szacuje, że wypłaci dywidendę w 2024 roku i podzieli się z akcjonariuszami zyskiem w wysokości do 50 proc. zysku netto. Lajuu zamierza także zadebiutować na NewConnect w przeciągu 3 do 5 lat, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli sprzedawać akcje w wybranym przez siebie czasie.
Zarząd spółki, w skład którego wchodzą Aneta Stacherek, Paweł Kibalczyc i Paweł Kibalczyc uważają, że polscy konsumenci są coraz bardziej zainteresowani produktami ekologicznymi. Zwracają uwagę na skład, rodzaj opakowania, szukają produktów wegańskich.
- Rynek kosmetyków naturalnych dynamicznie się rozwija, rośnie zapotrzebowanie na tego typu produkty pielęgnacyjne. Zaangażowanie Weroniki w biznes, nie jedynie w kampanię crowdfundingową, gwarantuje nam dotarcie do klientów nie tylko z informacją o prowadzonej emisji, ale i o naszych produktach. Przełoży się to na długofalowe efekty sprzedażowe i dodatkowo wpłynie na sukces rynkowy naszej marki
– powiedział Michał Bachrynowski, dyrektor finansowy i członek zarządu Lajuu SA.
W portfolio spółki Lajuu S.A. znajdują się dwie marki: Lajuu by Weronika Rosati oraz Bellamama. Firma swoją siedzibę ma w Łodzi.
Czytaj też: Nieuczciwi sprzedawcy i producenci naciągają klientów na "modę na naturalne". Brakuje przepisów
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.