Od przeszło roku w ponad 100 sklepach marki Kaufland oferowane są usługi pocztowe. Cieszą się one sporym zainteresowaniem, w związku z czym kierownictwo sieci zdecydowało się wprowadzić je we wszystkich 227 placówkach w Polsce.
Czytaj także: Rolniku, ważna wiadomość. Chodzi o dopłaty bezpośrednie
Taki ruch pozwala sklepom na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe. Wielkość placówki nie ma żadnego znaczenia.
Od wielu lat misją sieci Kaufland jest ułatwianie klientom codziennych zakupów. Konsekwentnie stawiamy na koncept one-stop-shopping, dając kupującym dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów najemców naszych pasaży. Mamy świadomość, że to właśnie możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz załatwienia wielu innych spraw w jednym miejscu, znacznie zwiększa komfort klientów. Dotyczy to także usług pocztowych - powiedział członek zarządu Kaufland Polska Marcin Łojewski, cytowany przez wirtualnemedia.pl.
Czytaj także: Te buty to prawdziwy hit. Cena? Aż brakuje słów
Kaufland obserwuje konkurencję. "Nie zamykamy się na żadne z rozwiązań"
Przedstawiciel zarządu Kaufland Polska nie ukrywa, że kierownictwo tej sieci uważnie monitoruje ruchy konkurencji.
Na rynku handlowym obserwujemy tendencję uruchamiania tego typu działalności, która jednocześnie stwarza możliwość prowadzenia sprzedaży w niedziele niehandlowe. Uważnie obserwujemy konkurencję oraz trendy i nie zamykamy się na żadne z rozwiązań, które będzie odpowiadać potrzebom naszych klientów - dodał Łojewski.
Coraz więcej sklepów staje się jednocześnie placówkami pocztowymi. Od kilku lat taki status mają Żabki. Podobno do stania się placówkami pocztowymi przymierzają się również sklepy Lewiatan.