Próbowanie nowych potraw w restauracjach co do zasady powinno być jednym z najprzyjemniejszych elementów wycieczek. Niestety, w rzeczywistości nie zawsze jest to przyjemne doświadczenie. Przekonał się o tym pewien mieszkaniec Mediolanu.
Mężczyzna był tak zaszokowany sytuacją, która mu się przytrafiła, że postanowił nagłośnić sprawę w serwisie TripAdvisor. Jak dowiadujemy się z opublikowanej tam recenzji, wszystko wydarzyło się, gdy Włoch był wraz z towarzyszem na wycieczce nad Lago di Como w północnej części kraju.
Kiedy turyści zgłodnieli, zawitali do restauracji w miejscowości Gera Lario. Zamówili tam frytki i wegetariańską kanapkę, prosząc o przekrojenie jej na pół. Poprosili też o kawę i dwa zimne napoje.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Turysta przecierał oczy ze zdumienia, gdy zobaczył paragon
Kiedy mediolańczyk otrzymał paragon za spożyty posiłek, mocno się zdziwił. Na rachunku widniała nietypowa pozycja. Za "diviso da meta", czyli "przecięcie na pół" zamówionej kanapki restauracja policzyła sobie... dodatkowe 2 euro (około 9 zł).
"Niewiarygodne, ale prawdziwe" - turysta napisał na profilu lokalu i ocenił obsługę na jedną na pięć gwiazdek. Sprawa szybko trafiła do mediów, a na restaurację spadła fala krytyki.
Właścicielka Bar Pace odniosła się do sytuacji w rozmowie z dziennikiem "La Repubblica". Cristina Biacchi twierdzi, że to normalne, iż dodatkowe prośby klientów są też dodatkowo płatne.
Czytaj także: Paragon z Sarbinowa. Zobaczcie, ile zapłacił za kurczaka
Musieliśmy użyć dwóch talerzy zamiast jednego, czas ich mycia się podwoił. Potem musieliśmy skorzystać z dwóch podkładek. To nie była zwykła kanapka, w środku były też frytki. Przecięcie jej na pół zajęło nam trochę czasu - tłumaczy kobieta.
Jak myślicie, kto w tej sytuacji ma rację?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.