Paczkomaty niezmiennie cieszą się dużą popularnością. To rozwiązanie mocno zyskało w oczach Polaków w trakcie pandemii koronawirusa. Wiele osób, unikając kontaktów międzyludzkich, chętnie zaczęło korzystać z paczkomatów.
Firma InPost nieustannie rozwija swoje paczkomaty. Pojawiają się nowe opcje, które mają sprawić, że klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni ze świadczonych usług.
Wspomniana marka chce być również ekologiczna. Wobec tego wzięto na tapetę kartony. Po rozpakowaniu przesyłki, zazwyczaj błyskawicznie lądują one w koszu. InPost ma pomysł, by coś w tej materii zmienić i tym samym ograniczyć produkcję śmieci.
Klienci sklepu Modivo mogą wziąć udział w pilotażowym programie, pozwalającym na uzyskanie 10 proc. zniżki na następne zakupy. W tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać metodę dostawy "Paczkomaty InPost + EkoBox InPost" - podaje spidersweb.pl.
InPost wprowadza nowe rozwiązanie. Jak zwrócić EkoBox?
InPost za jakiś czas może na stałe wprowadzić EkoBoxy. Póki co rozwiązanie jest testowane. Jak zwrócić ekologiczne pudełko?
Po odebraniu zakupów karton trzeba złożyć. Następnie udajemy się do dowolnego paczkomatu, w którym umieścimy EkoBox. Skrytka otworzy się po zeskanowaniu kodu kreskowego umieszczonego na opakowaniu. Co istotne, z kartonu nie trzeba zdzierać dotychczasowej etykiety.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.