Wrze po akcji Biedronki. Lidl "mistrzem riposty" na Facebooku

Niemałe poruszenie wywołała Biedronka. Wszystko za sprawą rozsyłania SMS-ów o promocjach, które zawierały porównanie do cen obowiązujących w Lidlu. Niemiecki gigant zdążył już odpowiedzieć. Zareagowali też internauci.

Biedronka, LidlBiedronka, Lidl
Źródło zdjęć: © Getty Images

Biedronka zdecydowała się na dość nietypowy zabieg marketingowy. Przedstawiciele tej sieci rozesłali wiadomości z informacjami o promocjach. Zamieszczono w nich porównania do cen obowiązujących w Lidlu.

W poniedziałek 5.02 w Biedronce mandarynka luz jedynie 3,49zl/kg, bez aplikacji, a w Lidlu 14% drożej niż w Biedronce mandarynka luz 3,99zl/kg z aplikacja. Oferta Lidl z gazetki. A do tego w Biedronce 20zl rabatu od razu jak wydasz min. 299zl z karta MB. Tylko 5.02 - tak brzmiała jedna z wiadomości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Senator do Przyłębskiej. "Jest o krok żeby zrobić wielki zakalec"

W podobny sposób promowano inne okazje. Na reakcję Lidla nie trzeba było długo czekać.

Ej, też dostaliście wczoraj wieczorem ten dziwny łańcuszek? - zapytano na Facebooku.

Internauci momentalnie odpowiedzieli. "Tak, zachęcił mnie do zrobienia zakupów u Was", "Lidl umie w marketing", "mistrzowie riposty", "niedobrze mi się robi, jak widzę wojnę Biedronka-Lidl" - pisali.

Kontrowersyjna kampania Biedronki. Są komentarze

Do podjętych działań marketingowych w rozmowie z Radiem ZET odniósł się choćby Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, by poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w naszej sieci, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów - oznajmił. - W tym konkretnym przypadku najlepiej widać kto jest liderem cen na polskim rynku, do którego działań dostosowują się konkurenci - dodał.

Głos zabrała również Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska. - Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd - podkreśliła, cytowana przez wspomnianą rozgłośnię.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Mieli zagrać mecz w Australii. Z tego powodu musieli go odwołać
Mieli zagrać mecz w Australii. Z tego powodu musieli go odwołać
Znieważyli starszą kobietę w autobusie. Jej syn wziął sprawy w swoje ręce
Znieważyli starszą kobietę w autobusie. Jej syn wziął sprawy w swoje ręce
Dają świąteczny bonus. Tak w USA zachęcają do deportacji
Dają świąteczny bonus. Tak w USA zachęcają do deportacji
Ukraiński wywiad publikuje nagranie. Desperacja rosyjskich żołnierzy
Ukraiński wywiad publikuje nagranie. Desperacja rosyjskich żołnierzy
Putin w błędzie? Fałszywe raporty docierają na Kreml
Putin w błędzie? Fałszywe raporty docierają na Kreml
Papież Leon XIV ma apel. Chodzi o nadużycia duchownych
Papież Leon XIV ma apel. Chodzi o nadużycia duchownych
Barki uziemione w kanale. Zapadlisko usunęło wodę
Barki uziemione w kanale. Zapadlisko usunęło wodę
Dwa dni przed Wigilią. Poszedł do lasu i wrócił z pełnym koszem
Dwa dni przed Wigilią. Poszedł do lasu i wrócił z pełnym koszem
Uczeń podstawówki miał dusić nauczycielkę. Policja poinformowana dwa dni później
Uczeń podstawówki miał dusić nauczycielkę. Policja poinformowana dwa dni później
Zapłacił za zakupy dziecka w Biedronce. Wytłumaczył, dlaczego
Zapłacił za zakupy dziecka w Biedronce. Wytłumaczył, dlaczego
Uciekł ze szpitala psychiatrycznego. Ranni strażnicy. Nowe informacje
Uciekł ze szpitala psychiatrycznego. Ranni strażnicy. Nowe informacje
Incydent z Ryanair. Samolot uderzył w cysternę
Incydent z Ryanair. Samolot uderzył w cysternę