Pepco wchodzi do sieci. Podjęła współpracę z serwisem shumee.pl, który pozwala klientom na dokonywanie zakupów oferty Pepco na kilku różnych platformach sprzedażowych, które już znają i lubią.
Jak to działa? Na stronie internetowej sklepu umieszczone zostały ikony kierujące m.in. do Allegro, Ceno czy Empiku. Klient automatycznie jest przekierowany do sekcji z produktami Pepco na wybranej platformie, gdzie może przeglądać i zamawiać produkty z oferty sieci.
Mieliśmy również wiele sygnałów i bezpośrednich pytań o sprzedaż internetową od naszych klientów - mówi Tomasz Tokarz, kierownik wsparcia operacyjnego Pepco.
Polacy kupują w sieci
Jak wyjaśnia sieć, wnikliwie przyglądała się rynkowi i okazało się, że internet dla polskich klientów jest ważnym miejscem zakupu. Aż 71 proc. polskich klientów sklepów Pepco równolegle robi także inne zakupy online.
Co ciekawe, to znacznie więcej niż na innych rynkach europejskich, gdzie średni odsetek kupujących w internecie wśród naszych klientów wynosi 55 proc.
A co z dostawą? Do wyboru jest kilka sposobów otrzymania zakupów, zamówić można je do paczkomatu, z dostawą kuriera, czy darmowa dostawa przy wyborze opcji "OrenPaczka".