Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Zaparkowała pod Lidlem. Parkometr był zepsuty. Klientka dostała mandat

478

To nie pierwsza taka sytuacja, gdy parkometr pod Lidlem jest zepsuty, a klient i tak otrzymuje mandat. Do takiej sytuacji doszło tym razem w Poznaniu. Przedstawiciel firmy zarządzającej parkometrami tłumaczy, że drugi parkometr był sprawny i klientka powinna pobrać z niego bilecik.

Zaparkowała pod Lidlem. Parkometr był zepsuty. Klientka dostała mandat
Parking pod Lidlem w Poznaniu. (Google Maps)

Sprawę nagłośnił portal epoznan.pl. Do tej sytuacji doszło na parkingu przy Lidlu na ulicy Ostrowskiej w Poznaniu.

- Żona podjeżdża na zakupy, staje autem obok automatu parkingowego, chce uiścić opłatę, ale automat nie działa. Stojący obok człowiek w mundurku służbowym firmy APCOA informuje żonę z uśmiechem, że automat jest zepsuty, więc żona idzie na zakupy - relacjonuje czytelnik portalu epoznan.pl

Gdy kobieta wróciła z zakupów, zastała mandat za wycieraczką auta. - Takiego bezczelnego złodziejstwa dawno nie spotkaliśmy, żona oczywiście złożyła reklamację, ale i tak do Lidla długo na zakupy nie pojedzie - informuje oburzony sytuacją mężczyzna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sceny jak z filmu akcji pod Przemyślem. Finał pościgu za uciekinierem zaskakuje

Firma APCOA - zarządzająca parkometrami przy Lidlu przyznała, że jeden z dwóch parkometrów na tym parkingu był nieczynny z powodu awarii. Klientka Lidla powinna jednak pobrać bilecik z drugiego urządzenia.

- Sprawne było urządzenie usytuowane przed wejściem do sklepu. W takim przypadku kontrolerzy APCOA zawsze informują Klientów o konieczności pobrania biletu parkingowego z działającego parkometru. Tak też było podczas kontroli przeprowadzonej przez pracownika na parkingu przy ulicy Ostrowskiej w Poznaniu. Zgodnie z regulaminem czytelnik był zobligowany do pobrania biletu lub skorzystania z aplikacji APCOA Flow. Jeśli tego nie zrobił, wystawione wezwanie do zapłaty jest zasadne - tlumaczy przedstawiciel firmy APCOA w rozmowie z epoznan.pl.

Przedstawiciel firmy przypomina jednak, że paragon ze sklepu Lidl wydany w okresie pół godziny przed lub pół godziny po wystawieniu wezwania to podstawa do anulowania wezwania.

Wystarczy, aby klient złożył reklamacje i dołączył paragon z tego sklepu - zaznacza przedstawiciel firmy APCOA.
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Skrajnie osłabiony senior w Gdańsku. Jej reakcja uratowała życie 71-latka
Estonia. Tysiące niewybuchów na poligonie wojsk NATO
Łatwiejszy dostęp do pomocy psychologicznej dla nastolatków? "Zmiany od dawna oczekiwane"
Wywieźli ponad 600 opon. Smutny widok. "Las to nie wulkanizacja"
Groźny wypadek w Piotrkowie. Samochód wjechał w przystanek
Skandaliczna interwencja w Gdańsku. "Nie jestem zwykłym psem"
"Straszna tragedia". Szkoła żegna 14-letnią Natalię
Banan i kawałek taśmy klejącej. Kontrowersyjne dzieło sprzedane za miliony
Lewandowski nigdy nie był tak szczery. Otrzymał ważny telefon
Sukces astronomów. Uchwycili umierającą gwiazdę spoza Drogi Mlecznej
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić