Klienci Biedronki po finalizacji zakupów za pomocą kasy samoobsługowej mogą usłyszeć specjalny komunikat dotyczący paragonów - donosi biznes.interia.pl.
Wszystko za sprawą faktu, że zamiast tradycyjnego paragonu można dostać dokument w wersji cyfrowej. Usługa jest dostępna jedynie dla posiadaczy aplikacji Biedronka lub karty Moja Biedronka.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
By dostać cyfrowe potwierdzenie dokonania zakupów, trzeba wybrać odpowiednią opcję w aplikacji lub na koncie klienta. Cyfrowy paragon jest równoważny z papierowym.
Przy założeniu, że klienci używający karty Moja Biedronka/aplikacji mobilnej Biedronka, skorzystają z nowej funkcji dostępnej w ich sklepach - oszczędność papieru paragonowego może wynieść nawet 75 tysięcy kilometrów rocznie - czytamy w komunikacie prasowym Biedronki.
Nowa funkcja w popularnym dyskoncie. "Biedronka słucha klientów"
E-paragony to stosunkowo nowa funkcja. Biedronka wprowadziła ją w te wakacje.
Biedronka słucha klientów i wdrożenie e-paragonów jest tego najlepszym dowodem. Dziennie odwiedza nas średnio 5 milionów klientów, dlatego premierę poprzedziliśmy szeregiem testów, tak aby mieć pewność, że wszystkie systemy ze sobą współpracują. Dzisiaj oddajemy nową funkcję, na którą wielu czekało. Nasze produkty cyfrowe tworzymy z myślą o klientach - ponieważ przyświeca nam cel ciągłego doskonalenia tego, co oferujemy - mówiła wówczas Ewa Piechota, starsza menedżerka projektu, odpowiedzialna za wdrożenie funkcjonalności e-paragonów od strony aplikacji mobilnej Biedronka.
Czytaj także: Koniec płacenia gotówką coraz bliżej? Oto wymowny sygnał
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.