Promocje, przeceny czy sprzedaż produktów w pakietach gdy zbliża się ich termin przydatności do spożycia, to popularne sposoby sieci spożywczych na pozbywanie się towaru po obniżonych cenach.
I o ile te sposoby cieszą się popularnością wśród klientów szczególnie w dobie szalejącej inflacji i powszechnej drożyzny, okazuje się, że warto pozostawać czujnym podczas codziennych zakupów.
Przekonał się o tym jeden z klientów, który przeglądając ofertę gotowych produktów na promocji w lodówkach Biedronki trafił na szokujące znalezisko. Mężczyzna o pseudonimie Michalkof na dowód nakręcił filmik, który zamieścił na swoim Tik Toku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dziś w Biedronce produkty ostro po terminie - napisał wrzucając nagranie i dodał. - Uważajcie na siebie.
Czytaj także: W Biedronce wydaliśmy 13 zł. Naje się cała rodzina
Na filmie widać różne rodzaje popularnej w Biedronce gotowej pizzy w wielu smakach. Na produktach pokazywanych w kamerce gołym okiem przez folię zabezpieczającą produkt widać białe plamki pleśni.
Zaskakuje też data wybita na opakowaniach. Według niej produkty przedstawione w filmie powinny zostać spożyte przed upływem 4 maja. Zaś nagranie zamieszczone przez użytkownika Tik Toka pochodzi z 7 maja.
Mimo to nie wszyscy komentujący podzielają oburzenie towarzyszące autorowi nagrania. Jeden z internautów rzuca żartem: "Pizza 5 serów?" A inny dodaje, że akurat takiej z "grzybkami" brakowało w ofercie sieci.
Zamiast nagrywać tik toka, nie lepiej było podejść do pracownika i go poinformować? - zastanawia się kolejna osoba.
W rozmowie z o2.pl potwierdza to Karolina Ulatowska-Janczar, koordynatorka ds. komunikacji w sieci Biedronka: "Wszelkie nieprawidłowości dotyczące zakupionych produktów klienci mogą zgłaszać bezpośrednio do obsługi sklepu" - mówi i dodaje, że dla sieci jakość i bezpieczeństwo produktów są sprawą absolutnie priorytetową.
Przedstawiona sytuacja oczywiście nie powinna mieć miejsca i miała charakter jednostkowy. Przy bardzo dużej skali działalności naszej sieci sytuacje tego typu mogą mieć sporadycznie miejsce, mimo że dokładamy wszelkich możliwych starań, aby je wyeliminować. Jednocześnie zapewniamy, że w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towaru przez obsługę sklepu, towary natychmiast są usuwane z sali sprzedaży - zapewnia w rozmowie z o2.pl