Agnieszka Jastrzębska to jedna z najbardziej znanych dziennikarek showbiznesowych w Polsce. Przez lata jej twarz i nazwisko firmowały kącik poświęcony życiu znanych i lubianych w programie "Dzień Dobry TVN". Od 2014 r. Jastrzębska pracuje nad własną markę. Dziennikarka założyła serwis o tematyce gwiazdorskiej i jak sądzą niektórzy, to właśnie chęć rozwoju swojego biznesu była decydującym powodem rozstania ze stacją TVN po przeszło 10 latach pracy.
ka jasFaktem jest, że Agnieszka Jastrzębska zniknęła nie tylko z telewizji, ale i social mediów. Od 2020 r. dość mocno ograniczyła swoją aktywność m.in. na Instagramie. Tym większym zaskoczeniem są niedawne selfie 46-letniej dziennikarki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Agnieszka Jastrzębska pojawiła się na charytatywnym balu organizowanym przez fundację Omeny Mensah. Wystawna impreza, która odbyła się w maju, stylistyką nawiązywała do lat 20. XX w. i przepychu znanego chociażby z filmu Baza Luhrmanna o Wielkim Gatsbym.
Na czerwonym dywanie błyszczało wiele gwiazd w często naprawdę widowiskowych kreacjach. Pojawiła się także Agnieszka Jastrzębska, której styl, nie tylko ten dziennikarski, od zawsze budził kontrowersje. Znana z zamiłowania do obszernych sukni i tym razem postawiła na typową dla siebie kreację w stylu księżniczki.
Były więc pióra, błyszczący diadem i peleryna. Jednak to, czym dawna gwiazda śniadaniówki TVN postanowiła pochwalić się najbardziej, to makijaż.
Przy okazji kilku selfie zrobionych w aucie Agnieszka Jastrzębska podziękowała autorce make-upu. Zamieściła też wspólną fotkę z projektantem Tomaszem Olejniczakiem, właścicielem marki TOMAOTOMO, w którego sukni pojawiła się na imprezie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.