"Kuchenne rewolucje" na antenie TVN zadebiutowały w 2010 r. i z marszu stały się wielkim hitem stacji. W programie jesteśmy świadkami, jak Magda Gessler w bezpardonowy sposób stara się pomóc właścicielom restauracji mającym problem z utrzymaniem lokalu. Kulinarne reality show właśnie wróciło na ekrany telewizorów wraz z 28. sezonem.
W pierwszym odcinku najnowszej odsłony Magda Gessler zawitała do bydgoskiej restauracji Gusto Kuchnia i Wino, której szefowali Anna i Jakub. Restauratorzy chcąc rozbudować swój lokal, popadli w długi. Gospodyni "Kuchennych rewolucji" odmieniła oblicze knajpy, w której po gruntownych zmianach zaczęto serwować dziczyznę.
Finałowa kolacja przypieczętowała tylko sukces rewolucji. Zarówno właściciele, jak i Magda Gessler, nie kryli radości udaną metamorfozą restauracji. Wydawać by się mogło, że wszystko poszło zgodnie z planem. Okazuje się jednak, że był to początek problemów raczkującego lokalu pod nowym szyldem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Niestety zawiść ludzka działa". Anna i Jakub zwrócili się do gości z apelem
Po "Kuchennych rewolucjach" Anna i Jakub zwrócili się z apelem do gości odwiedzających ich lokal w poście na Facebooku. Przyznali, że po emisji programu mierzą się z nieuzasadnioną krytyką. Poprosili zadowolonych z wizyty klientów o podzielenie się swoją opinią.
"Bardzo prosimy tych, co jedli i smakowało o opinię na Google. Niestety zawiść ludzka działa i po rewolucjach posypał się hejt. Pokażcie, że miłość, serdeczność i pozytywne życie zawsze wygrają" - czytamy.
Niebawem w komentarzach pod wpisem zawrzało. Nie wszystkim użytkownikom spodobała się odezwa właścicieli.
"Czyli jak jadłam i smakowało mi średnio to mam siedzieć cicho? Bardzo mnie zniechęciliście tym komentarzem, chcieliśmy dać Wam kolejną szansę, jak już trochę się nauczycie obchodzić z dziczyzną, bo nasza pierwsza wizyta wypadła przeciętnie".
"Tak być może - nie unikniecie… Jeśli krytyka jest podstawna - wyciągnijcie wnioski i do przodu, jeśli zmyślona - nie bierzcie do głowy, róbcie, tak jak potraficie najlepiej" - brzmiały komentarze.
Nie brakowało także pozytywnego odzewu. Internauci postanowili podnieść właścicieli "Dzikowiska" na duchu.
"Obejrzałem. Pierwszy raz widziałem tak pozytywny odcinek. Trzymam kciuki za Was!", "Smakuje wszystko super! Jest mega obsługa i piękne wnętrze! Z całego serca polecam", "Właśnie jem Pysznego Tatara w Restauracji Dzikowisko i powiem Wam smakuje rewelacyjnie. Polecam serdecznie" - zachwalali lokal użytkownicy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.