"Milionerzy" to wręcz kultowy teleturniej. Ostatnio z pytaniami od Huberta Urbańskiego mierzyła się Olga Żukowicz z Gdyni. Do rywalizacji powróciła po tym, jak we wcześniejszym odcinku zdobyła 75 tysięcy złotych. Grę w 603. odcinku rozpoczęła od następującego pytania:
Podczas przejścia przez pryzmat największemu odchyleniu od pierwotnego kierunku ulega światło:
a) żółte
b) zielone
c) fioletowe
d) czerwone
Olga nie była pewna prawidłowej odpowiedzi. Wówczas poprosiła o pomoc publiczność. Zgromadzeni w większości postawili na wariant "C". W związku z tym Żukowicz zaznaczyła "fioletowy", co okazało się trafnym posunięciem. Chwilę później uczestniczka "Milionerów" cieszyła się ze 125 tysięcy złotych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Następnie usłyszała zagadkę za 250 tys. zł. "Herb szlachecki mający na tarczy w polu czerwonym srebrną literę "T", a w klejnocie nad hełmem w koronie strusie pióra, to:"
a) Ziobro
b) Tusk
c) Hołownia
d) Kukiz
Olga nie kryła zdziwienia. Uznała, że samodzielnie nie poradzi sobie z tym pytaniem. Zadzwoniła do partnera Przemysława. Poradził, by zaznaczyła wariant "B". Kobieta zaufała ukochanemu, co okazało się błędnym ruchem. Chodziło bowiem o herb Hołowni.
Skończyło się zatem na przykrej niespodziance. Zawodniczka musiała zadowolić się wygraną na poziomie 40 tysięcy złotych.
"Milionerzy". Najważniejsze zasady
W "Milionerach" prawidłowa odpowiedź na pytanie drugie i siódme zapewnia uczestnikowi kwotę gwarantowaną (odpowiednio w wysokości tysiąca złotych oraz 40 tysięcy złotych).
Aby wygrać główną nagrodę, należy odpowiedzieć prawidłowo na dwanaście pytań. Pytania mają różnorodną tematykę. Każde z pytań ma oznaczony stopień trudności, a także kategorię tematyczną, a opracowane jest na podstawie co najmniej dwóch prawidłowych źródeł. W drodze do zwycięstwa uczestnik będzie mógł skorzystać z trzech kół ratunkowych: "pytanie do przyjaciela", "pół na pół" i "pytanie do publiczności" - przypomniano na oficjalnej stronie internetowej słynnego programu.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.