Ten SUV ma pod maską silnik o pojemności 3,5 litra i 340 koni mechanicznych mocy. Jego cena to ok. 450 tys. zł, które musielibyście zapłacić za samochód z 2010 r. Dlaczego taki stary? Bo firma w 2014 r. ogłosiła bankructwo.
GAZ-13 Czajka
To prawdziwa radziecka legenda. Samochód Rosjanie produkowali wyłącznie dla dygnitarzy krajów bloku wschodniego. W związku z tym nigdy nie trafił do sprzedaży i nie miał ustalonej ceny. Dzisiaj musielibyście za niego dać ponad 450 tys. zł.
Marussia B2
Kolejna Marussia, tym razem dużo mocniejsza. Ma 1000 koni mechanicznych i przyspiesza do setki w zaledwie 3,7 sekundy. Żeby taką mieć, musicie wyjąć z konta 680 tys. zł.
Medved
Medved, czyli polski Niedźwiedź, to połączenie SUV-a i amfibii. Możecie nim przepłynąć staw. Ma silnik Nissana, a kosztuje ok. 750 tys. zł.
GAZ Tigr
Za ponad 940 tys. zł możecie sobie sprawić prawdziego potwora, a konretnie Tygrysa. Ten wojskowy samochód jest produkowany także w wersji cywilnej, która jednak nie jest opancerzona. Jego twórcą jest marka GAZ.
T98 Kombat
Kosztuje mniej więcej tyle samo, ile Tygrys. To auto przeznaczone do transportu VIP-ów. Jest opancerzony i ma ponad 8-litrowy silnik. To jedno z najszybszych seryjnie produkowanych aut pancernych na świecie.
Amulet
To bardzo dziwne auto pokryte jest skórą kanadyjskich bawołów. Wnętrza wysłane są kosztownymi futrami, a gałki drzwi wykonano z kości słoniowej. Dla Rosjan to prawdziwe dzieło sztuki. Koszt - ponad 1,1 mln zł.
Wołga V12 Coupe
Firma GAZ wyprodukowała tylko jeden egzemplarz tego modelu. Trwało to 17 miesięcy, a prawie wszystkie elementy samochódu wykonano ręcznie. Koszt tego cacka to ok. 2,3 mln zł.
Russo-Balt Impression
Firma działała jeszcze przed wojną. Teraz markę ożywiono za sprawą właśnie Impresji. Ma 12-cylindrowy silnik o mocy 555 KM. Kosztuje ponad 7,5 mln zł.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.