Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Malwina Witkowska
Malwina Witkowska | 
aktualizacja 

Awaria IKO. Tysiące osób nie może się zalogować do aplikacji banku

19

Klienci banku PKO BP borykają się z awarią aplikacji mobilnej IKO. Wiadomo, że dotyczy ona osób z różnych części kraju. Najwięcej zgłoszeń dotyczących problemów z bankowością mobilną napłynęło z miast takich jak Warszawa, Lublin, Kraków i Poznań.

Awaria IKO. Tysiące osób nie może się zalogować do aplikacji banku
Nie działa aplikacja IKO (Zrzut ekranu)

We wtorek 7 maja klienci PKO Bank Polski zaczęli zgłaszać awarie. Nie działa aplikacja mobilna IKO. Awaria w PKO BP postępuje od godziny 14.30 - wynika ze zgłoszeń w serwisie Downdetector. Platforma bazuje na transparentnych zgłoszeniach od użytkowników oraz na informacjach wskazujących na problemy zbierane z całej sieci.

Zdecydowana większość zgłoszeń dotyczy problemów z aplikacją mobilną.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Spytaliśmy młodych. Wiedzą, ile kosztują prąd, benzyna czy iPhone?

Awarie zgłosiło tysiące osób

W ciągu godziny od rozpoczęcia awarii, ponad 5000 osób zgłosiło problem z funkcjonowaniem systemu PKO Banku Polskiego.

Analiza danych z Downdetector pokazuje, że aż 73 proc. użytkowników doświadcza trudności z logowaniem się do aplikacji mobilnej, 22 proc. napotyka problemy z korzystaniem z bankowości mobilnej, natomiast 5 proc. osób ma kłopoty z zalogowaniem się online za pośrednictwem komputera.

Gdzie jest awaria?

Z analizy danych zgromadzonych przez serwis Downdetector wynika, że awaria w PKO BP dotyczy całego kraju. Najwięcej zgłoszeń dotyczących problemów z bankowością mobilną napłynęło z miast takich jak Warszawa, Lublin, Kraków, Poznań, Wrocław, a także z Bydgoszczy i Kielc.

Aktualnie trudno jest oszacować, jak długo potrwają te problemy i kiedy zostaną rozwiązane. Zaniepokojeni klienci banku zaczęli również informować o awarii pod postem na Facebooku. "Co znowu z tą wasza aplikacją jest nie tak?"; "Aplikacja nie działa"; "Nie można się zalogować do aplikacji IKO!"; "Dziś z pewnością sobie pooszczędzam, bo IKO nie działa!" - alarmują klienci banku.

Wiadomo, że awaria nie dotyczy wszystkich użytkowników. Niektórzy klienci banku PKO BP informują, że nie mają kłopotów z działaniem aplikacji mobilnej.

Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego PKO BP potwierdziła, że awaria miała miejsce. Nie ujawniła jednak jej przyczyny.

Aplikacja mobilna IKO już działa. Utrudnienia z logowaniem już nie występują - przekazała portalowi o2.pl po godz. 18.00.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Zaniedbywał konie, nie szanował turystów. Decyzja po ujawnieniu nagrań
O krok od śmierci. Kreatywność uratowała jej życie
Jak dostać czerwoną kartkę w 15 sekund? Prezentuje młody piłkarz
Mistrz Polski poleciał do Belgii. W toalecie czekał absurd
Zakop na grządkach z bratkami. Będą kwitły całe lato
Nie żyje Halina Kolińska, bohaterka Powstania Warszawskiego. Miała 101 lat
"Imitacja działań pokojowych". Kreml krytykuje propozycję rozejmu w Ukrainie
Które produkty warto jeść na czczo, a które lepiej omijać?
Policjanci nie kryli zaskoczenia. 35-latek złapany na gorącym uczynku
Aż roi się w oczach. Tyle "karteczek" za wycieraczką
Policjant pobił i wywiózł mężczyznę do lasu. Usłyszał wyrok
Urządzili im pokaz fajerwerków pod oknami. Sąsiedzi mają dość. Gmina zabiera głos
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić