Bierzesz osiem, płacisz za cztery. Lidl szaleje. Ale jest haczyk

8

W sobotę (27 lipca) w sklepach sieci Lidl można skorzystać z rozmaitych promocji. Na co warto zwrócić uwagę przy okazji wizyty w punkcie giganta? Podpowiadamy.

Bierzesz osiem, płacisz za cztery. Lidl szaleje. Ale jest haczyk
Lidl (Adobe Stock, Marcin Golba)

Lidl regularnie wprowadza różnego rodzaju promocje. Część z nich zaplanowano wyłącznie na sobotę (27 lipca). Jest szansa na to, by zaoszczędzić na wszystkich piwach w butelce.

Tutaj wdrożono akcję "8 w cenie 4". Ale jest haczyk. Przede wszystkim chodzi o to, że obowiązuje limit: 8 butelek na kupon. Poza tym oferta skierowana jest wyłącznie do posiadaczy aplikacji Lidl Plus i obowiązywać będzie jedynie w sobotę (27 lipca).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zabójcze upały we Włoszech. Nagrano, co się dzieje w Rzymie

Tego dnia możesz również zgarnąć krem z orzeszków ziemnych Sante Go On za 1 zł. Taka cena za ten produkt trafi na paragon wtedy, gdy zrobisz inne zakupy za minimum 199 zł.

Szynka wieprzowa Rzeźnik kosztuje 9,99 zł/1 kg. Za 7,49 zł otrzymasz zaś kilogram papryki czerwonej.

Na uwagę zasługuje poza tym promocja na kiełbasę śląską Pikok. Za kilogram zapłacisz aktualnie 9,90 zł. By skorzystać z tej promocji, trzeba aktywować kupon w aplikacji mobilnej Lidla.

Lidl przygotował również szereg innych promocji, jak choćby rabat rzędu 40 proc. na wybrane artykuły ogrodowe i wentylatory czy też nawet 50 proc. rabatu na wybrane grille.

Zobacz całą gazetkę Lidla i sprawdź, jakie promocje mają inne sklepy >>> TUTAJ <<<

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić