Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Bierzesz osiem, płacisz za cztery. Lidl szaleje. Ale jest haczyk

8

W sobotę (27 lipca) w sklepach sieci Lidl można skorzystać z rozmaitych promocji. Na co warto zwrócić uwagę przy okazji wizyty w punkcie giganta? Podpowiadamy.

Bierzesz osiem, płacisz za cztery. Lidl szaleje. Ale jest haczyk
Lidl (Adobe Stock, Marcin Golba)

Lidl regularnie wprowadza różnego rodzaju promocje. Część z nich zaplanowano wyłącznie na sobotę (27 lipca). Jest szansa na to, by zaoszczędzić na wszystkich piwach w butelce.

Tutaj wdrożono akcję "8 w cenie 4". Ale jest haczyk. Przede wszystkim chodzi o to, że obowiązuje limit: 8 butelek na kupon. Poza tym oferta skierowana jest wyłącznie do posiadaczy aplikacji Lidl Plus i obowiązywać będzie jedynie w sobotę (27 lipca).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zabójcze upały we Włoszech. Nagrano, co się dzieje w Rzymie

Tego dnia możesz również zgarnąć krem z orzeszków ziemnych Sante Go On za 1 zł. Taka cena za ten produkt trafi na paragon wtedy, gdy zrobisz inne zakupy za minimum 199 zł.

Szynka wieprzowa Rzeźnik kosztuje 9,99 zł/1 kg. Za 7,49 zł otrzymasz zaś kilogram papryki czerwonej.

Na uwagę zasługuje poza tym promocja na kiełbasę śląską Pikok. Za kilogram zapłacisz aktualnie 9,90 zł. By skorzystać z tej promocji, trzeba aktywować kupon w aplikacji mobilnej Lidla.

Lidl przygotował również szereg innych promocji, jak choćby rabat rzędu 40 proc. na wybrane artykuły ogrodowe i wentylatory czy też nawet 50 proc. rabatu na wybrane grille.

Zobacz całą gazetkę Lidla i sprawdź, jakie promocje mają inne sklepy >>> TUTAJ <<<

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Kontrowersyjne oświadczenie nt. sprzętu WOŚP. Prawniczka: nie mają mocy prawnej
Zagrożenie zdrowia i życia. Rodzina błaga o pomoc w odnalezieniu 22-latki
Nowy kalendarz ferii zimowych. "Ceny spadną"
Dramatyczna akcja służb na Podkarpaciu. Przysypany mężczyzna
Seniorzy masowo tracą pieniądze. Myślą, że idą na bezpłatne badania
Iga Świątek zagra w kolejnej rundzie. Teraz mecz z Niemką
Chleb ze smalcem za 25, kiełbasa za 30. Ceny w Zakopanem
Zaginęła prawniczka z Lublina. Rodzina zwróciła się z apelem do kierowców
Termin mija w niedzielę. Koniec TikToka w USA
Jeździsz samochodem? Do tych miast lepiej się nie wybieraj
Przyrodnicy załamani. Ktoś zastrzelił Merle
Ludzie lądują w szpitalach w dwóch krajach. Winne borówki z Polski?
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić