Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
Rafał Strzelec
Rafał Strzelec | 
aktualizacja 

Co się dzieje w Modlinie? Pasażerowie wściekli. "To niedopuszczalne"

83

"To się nie dzieje. Nigdzie!" - mówi o2.pl pani Kamila. "Niedopuszczalne" - stwierdził z kolei pan Jerzy. Oboje skarżą się na to, co się na zachowanie pracowników ochrony na lotnisku Warszawa-Modlin. - Natychmiast podjęliśmy interwencję - zapewniają nas przedstawiciele lotniska.

Co się dzieje w Modlinie? Pasażerowie wściekli. "To niedopuszczalne"
Skandaliczne zachowanie pracowników na lotnisku Warszawa-Modlin (Getty Images)

Pani Kamila w rozmowie z o2.pl opowiada o swoim locie na Maltę. Razem z bliskimi udała się na lotnisko Warszawa/Modlin, skąd 29 lipca o 6.05 mieli wylecieć na wyspę. Wszystko szło gładko aż do godziny 5.00, kiedy odbywała się kontrola bezpieczeństwa. Pani Kamila w skardze skierowanej do lotniska opisała, jak wyglądała z jej perspektywy cała sytuacja. Jej zdaniem pracownik kontroli zachowywał się "nieprofesjonalnie".

Sprawa dotyczyła zapakowania kosmetyków w plastikową, przezroczystą oraz zamykaną torebkę, jaką oczywiście miałam przygotowaną na ten lot. Nie jest to mój pierwszy lot z Państwa lotniska i zawsze latam z tym przybornikiem oraz kosmetykami poniżej 100 ml, jeśli wybieram bagaż podręczny. Tym razem pan nakazał mi zmienić torebkę na Państwa strunową. Otrzymałam jedną, jednakże moje kosmetyki się w nią nie mieściły i poprosiłam o kolejną - relacjonuje kobieta.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Czemu Tusk zmienił zdanie ws. CPK? Woś: Społeczeństwo się wściekło

Pracownik powiedział jej, że na jedną osobę przysługuje tylko jeden worek. Wobec tego poprosiła o kolejny worek, by zapakować kosmetyki do worka i przełożyć je do bo bagażu brata, z którym pani Kamila podróżowała.

Pan powiedział, że więcej torebek nie ma komentując to pytaniem, "czy nie rozumiem po polsku", że jest jedna torba na osobę oraz polecił zakupić torbę w automacie. Udałam się z bratem do automatu, ale był nieczynny - awaria, kolejny automat był również nieczynny. Pracownik proszony o pomoc powiedział, że nie ma tych torebek i najwyżej nie polecę, mogę udać się do punktu informacyjnego. Mój samolot odlatywał o 6.05. Następnie poprosiłam pana z linii obok o pomoc i bez problemu podał mi worek strunowy. Okazało się, że torebki były dostępne, ale chodziło o konkretnego pana, który zamiast pomóc, zachowywał się pretensjonalnie i bezczelnie - napisała kobieta w skardze.

Problemy pasażerów na lotnisku Warszawa/Modlin

W rozmowie z o2.pl pani Kamila, że zamieszanie trwało od 25 minut do pół godziny. Kobieta dodaje, że nie spotkała się z czymś takim na innych lotniskach. - To się nie dzieje. Nigdzie! - podkreśla.

Dla mnie kontrola bezpieczeństwa jest rzeczywiście sprawdzeniem, czy nie przenosimy niebezpiecznych przedmiotów, a nie czy kosmetyki są umieszczone w odpowiednim opakowaniu. To dla mnie jest kontrola, a nie robienie człowiekowi na złość. Może ten pan nie podnosił głosu, ale był pretensjonalny, bezczelny i nie traktował mnie z odpowiednim szacunkiem - mówi pani Kamila.

Pani Kamila dodaje, że jest w stanie się dostosować do wszystkich zobowiązań określonych w regulaminie, jeśli będzie jasno napisane, że kosmetyki mają być w worku strunowym.

W momencie sytuacji, gdy jest przeprowadzona kontrola i jest blisko lotu powinni przyjąć postawę prokonsumenscką w stosunku do pasażerów, a nie z pretensjami, bezczelnie, z komentarzami, które są zupełnie nie na miejscu. Powoduje to chaos na lotnisku, bo musiałam się cofnąć, przepakować - przyznała nasza rozmówczyni.

Na szczęście drugi pracownik dał jej drugi worek strunowy, dzięki czemu spokojnie zdążyła na lot. Nikt nie musiał na nią czekać. Kobieta podkreśla, że jej skarga nie dotyczy ogółu pracowników, ale jednego, konkretnego, który utrudnił jej przejście kontroli. Pani Kamila oczekuje od niego przeprosin. Chce również, by lotnisko opracowało konkretne wytyczne co do pakowania kosmetyków, usprawniło komunikację i zorganizowało przeszkolenie z prawidłowej obsługi. Przyznała, że pierwszy raz pisała skargę, bowiem sytuacja bardzo ją zbulwersowała.

Nie tylko pani Kamila miała taki problem. Dotarliśmy do innej skargi pasażera, który także narzeka na jakość kontroli bezpieczeństwa.

Byłem świadkiem wręcz skandalicznego zachowania ochrony przy kontroli bezpieczeństwa. Chamskie odzywki i pokrzykiwania pana z ochrony z pozycji siedzącej na skrzynce pod ścianą przy taśmie skierowane wobec podróżnych uważam za niedopuszczalne. Dogadywanie, komentowanie i pohukiwanie jak z Brzeskiej na Pradze, a nie z europejskiego lotniska. Pan Andrzej, jak wynika z naszywki na ramieniu, i kilku jego kolegów pomyliło chyba pracę na lotnisku z pracą strażnika w więzieniu albo obozie - napisał w swojej skardze pan Jerzy (imię zmienione).

Skarżą się na kontrolę. Reakcja lotniska Warszawa Modlin

Wspomniany wyżej pasażer otrzymał odpowiedź ze strony przedstawicieli lotniska Warszawa Modlin. Podziękowali za informacje i niewłaściwym zachowaniu pracowników firmy, która działa na zlecenie spółki zarządzającej portem.

Informujemy, że natychmiast podjęliśmy interwencję, w wyniku której zostały rozmowy z zarówno z osobami zarządzającymi ww. spółką, jak również rozmowy dyscyplinująco-instruktażowe z pracownikami, w tym pracownikami pełniącymi obowiązku na lotnisku w dniu opisywanych przez Pana zdarzeń. Przepraszamy za nieprzyjemności, które stały się Pana udziałem - napisano w odpowiedzi.

Przedstawiciele lotniska dodali również, że dołożą wszelkich starań, aby sytuacje te już się nie powtórzyły. Jest jednak jeden problem. Skarga pana Jerzego pochodzi z 26 czerwca, z kolei pani Kamila leciała samolotem 29 lipca. Nic zatem się nie zmieniło.

Odpowiedź na skargę napisaną przez pana Jerzego
Odpowiedź na skargę napisaną przez pana Jerzego (Licencjodawca)
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 29.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Norwescy kibice tak protestują przeciwko VAR. "Antydemokratyczne siły"
Niemiecki skoczek nie wystąpi w Planicy. Wszystko przez... lęk wysokości
Są wyniki testu wariografem męża Beaty Klimek. Eksperci komentują
Emocjonujący konkurs w Planicy. Polacy walczyli o podium!
Tłumy turystów w Tatrach. "2 godziny w korku, kolejne 3 w kolejce"
Pięcioro ukraińskich dzieci wróciło do domów. 10-latek długo czekał na ten moment
"Zdemilitaryzowana wspólnota hipisów". Georgia Meloni mówi o Unii Europejskiej
Wydają na obronność najmniej w NATO. USA nie odpuszczają
Protesty w Stambule nie ustają. "Turcy cierpią z rąk innych Turków"
Nagle upadł na posadzkę. Dramatyczne sceny na pływalni w Mogilnie
Ikoniczny "maluch" Simony Kossak kupiony! Przyrodnik z Torunia zbiera na renowację
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić