Dramatyczny wypadek miał miejsce 4 listopada około godz. 17.00 w Gorzowie Wielkopolskim. Kiedy policjanci przyjechali na miejsce, poszkodowani już byli opatrywani przez pogotowie ratunkowe. - Była to kobieta, mężczyzna i dwuletnia dziewczynka - informuje komisarz Grzegorz Jaroszewicz z KMP w Gorzowie Wielkopolskim, po czym opisał zdarzenie.
Ze wstępnych ustaleń wynikało, że 42-letnia kierująca jechała volkswagenem ulicą Jana Pawła II i skręcała w lewo w kierunku ulicy Maczka. Nie zauważyła dwójki dorosłych i dwulatki w wózku. Doszło do potrącenia na oznakowanym i oświetlonym przejściu. Dorośli upadli na jezdnię, a dziecko wypadło z wózka - przekazał policyjny rzecznik.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W sieci ukazało się nagranie z miejsca zdarzenia. Widać na nim dokładnie, jak najpierw dwa auta przejeżdżają przez skrzyżowanie, a potem wspomniany volkswagen uderza w rodzinę z dzieckiem z dużym impetem.
Czytaj także: Surfer zaatakowany przez rekina. Stracił część nogi
Gorzów. Samochód potrącił dorosłych z dzieckiem w wózku. Apel policji
Policja bada okoliczności tego zdarzenia. Jedną z przyczyn potrącenia dorosłych z dzieckiem podała kierująca autem 42-latka. Z jej relacji wynika, że miała zaparowane szyby, co ograniczał widoczność. - Kobieta ruszyła chwilę wcześniej z parkingu i nie przygotowała się odpowiednio do jazdy - dodają mundurowi.
Po badaniach w szpitalu okazało się, że na szczęście piesi nie odnieśli poważnych obrażeń. Policjanci zatrzymali kierującej prawo jazdy. Odstąpili także od ukarania mandatem i sprawę skierują do sądu, który zadecyduje o wysokości kary - dodał komisarz Jaroszewicz.
Policjanci przypominają, że w najbliższych miesiącach warunki na drodze są nie służą bezpieczeństwu. Szybko zapadający zmrok, opady i śliskie nawierzchnie nie pomagają kierowcom. - Należy więc zachować maksymalną koncentrację. Pamiętajmy także o odpowiednim przygotowaniu pojazdu. Zadbajmy o widoczność, wytrzyjmy szyby i dopiero wtedy ruszajmy w drogę - apelują mundurowi.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.