Nie ma chyba nikogo na świecie, kto nie był choć raz w Kentucky Fried Chicken. I nic dziwnego, pilnie strzeżona receptura handlowa 11 ziół i przypraw daje charakterystyczny, przez wielu uwielbiany smak.
W Toronto jednak mieszka mężczyzna, który wyjątkowo bardzo lubi chodzić do KFC. I to nie byle jakiego - chodzi o jeden konkretny lokal we wschodniej części Chinatown.
Jason Schweitzer, bo tak nazywa się ten niezwykle lojalny klient, jest gościem lokalu odkąd skończył 5 lat. Od tamtego czasu wpadał tam z mamą na cotygodniowy, niedzielny posiłek. Mężczyzna już wtedy nawiązał szczególną więź z jedną z pracownic fast-foodowej restauracji.
Zawsze pytałem mamę: Czy ta śmieszna pani jest tam? Czy jest tam śmieszna pani? - powiedział Schweitzer w wywiadzie dla CTV News.
[Emilia] zawsze podawała mi frytki. Zawsze była bardzo miła i zawsze była bardzo zabawna - kontynuuje mężczyzna.
Ostatnio jednak był świadkiem niemiłej sytuacji, w której agresywny klient krzyczał na Emilię. Ta jednak odpowiedziała z wrodzoną sobie elegancją i grzecznością.
Odsunąłem się i zająłem się swoimi sprawami, ale pomyślałem: Jak ktoś może nadal tu pracować po tylu latach? Musisz radzić sobie z dobrymi, złymi i zrzędliwymi ludźmi - powiedział w wywiadzie zasmucony Schweitzer.
Niedługo po tym incydencie Schweitzer, która martwił się o samopoczucie Emilii podczas kryzysu związanego z COVID-19, wpadł na plan uhonorowania kobiety. Aby mieć pewność, że 70-letnia Emilia będzie miała transport, środki ochrony indywidualnej, pieniądze na czynsz i inne niezbędne rzeczy, a także zabezpieczenie finansowe na przyszłość, Schweitzer założył zbiórkę GoFundMe, aby Emilia mogła „nadal być niesamowitą osobą".
W ciągu kilku dni dotacje w łącznej wysokości ponad 25 000 USD napłynęły i osiągnęły cel kampanii 30 000 USD. Schweitzer jest niezwykle wdzięczny.
Życzliwość z całego serca w postaci otrzymanych darowizn pokazuje tylko, jak jako społeczność, miasto, kraj, wszyscy możemy coś zmienić - stwierdził w zaktualizowanym poście na stronie zbiórki.
Jest to niezwykły dowód na to, że dobra energia zawsze wraca do człowieka.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.