Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Danuta Pałęga
Danuta Pałęga | 
aktualizacja 

Katolickie billboardy pojawiły się w miastach. Przekaz wzbudza emocje

303

Na ulicach polskich miejscowości znów pojawiły się billboardy z przesłaniem chrześcijańskim. Tym razem głoszą prostą, radosną wiadomość: "Bóg cię kocha! Wielka z tego jest radocha". Za kampanią, tak jak w poprzednich latach, stoi Fundacja Nasze Dzieci Kornice, założona przez właściciela firmy Eko-Okna, Mateusza Kłoska.

Katolickie billboardy pojawiły się w miastach. Przekaz wzbudza emocje
Katolickie billboardy zawisły w miastach w Polsce. Kto stoi za tą inicjatywą? (Adobe Stock, Facebook)

Pierwsze billboardy Fundacji Nasze Dzieci pojawiły się w latach 2020-2021 w czasie, gdy Polska była świadkiem gorących protestów po zaostrzeniu przepisów aborcyjnych. Wtedy to plakaty zawierały hasła jak "Mam 11 tygodni" czy "Kochajcie się mamo i tato", które w wyrazisty sposób odnosiły się do debaty wokół aborcji i tradycyjnych wartości rodzinnych. Tym razem celem jest wyłącznie przekaz duchowy.

W kraju rozwieszono około 2,5 tysiąca nowych billboardów. Dużo z nich znalazło się w miastach woj. śląskiego: Raciborzu, Katowicach, Mikołowie czy Rybniku. Internauci dzielą się też zdjęciami billboardów w Warszawie i Krakowie.

Wszystkie mają podobną formę graficzną: napis o dziecięcym kroju pisma, który zwraca uwagę prostym i pogodnym przekazem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zbudowała gigantyczny biznes. "W dniu porodu pracowałam"

Mateusz Kłosek: z przedsiębiorcy na filantropa

Mateusz Kłosek, miliarder z Raciborza i założyciel Eko-Okien, angażuje się w wiele inicjatyw społecznych. Jego firma stała się jednym z największych producentów okien w Europie.

Przedsiębiorca od lat wspiera też lokalne inicjatywy religijne, jak choćby budowę klasztoru sióstr Zawierzanek w Pietrowicach Wielkich. Wypowiadając się o swoich priorytetach, Kłosek często nawiązuje do wiary, którą odkrył na nowo po trudnych doświadczeniach życiowych.

Jestem na 12. miejscu na liście najbogatszych Polaków, a chciałbym być na pierwszym wśród tych naprawdę najbogatszych, co gromadzą skarby nie tu, na ziemi — powiedział w jednym z wywiadów.

Jego fundacja, którą kieruje osobiście, koncentruje się na wsparciu rodzin jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Fundacja Nasze Dzieci: działalność i wsparcie

Fundacja Nasze Dzieci Kornice od początku swojej działalności była zauważalna dzięki plakatom i billboardom o przekazie katolickim. W 2021 roku przeznaczyła aż 27 mln zł na kampanie dotyczące rodziny i wartości katolickich. Sam Kłosek współpracuje bezpośrednio z firmami reklamowymi, co ułatwia fundacji działania na szeroką skalę.

Przedstawiciele fundacji podkreślają, że ich celem jest nie tylko wspieranie duchowych wartości, ale także kształtowanie pozytywnych postaw społecznych.

Nowa kampania nie odnosi się już do aborcji, rozwodów czy innych kontrowersyjnych tematów, a zamiast tego skupia się na zachęcie do odczuwania radości płynącej z wiary. Wiele osób uznaje ten przekaz za bardziej uniwersalny i łatwiejszy do zaakceptowania przez różne grupy społeczne.

Społeczne reakcje i przyszłość kampanii

Nowe hasło wzbudza zainteresowanie i szeroką dyskusję w społeczeństwie. Choć większość opinii jest przychylna, nie brakuje też głosów krytycznych. "Czy wiara powinna być promowana na billboardach?" – zastanawiają się niektórzy internauci. Jednak wielu uznaje kampanię za pozytywną i "nienachalną" alternatywę wobec wcześniejszych kontrowersyjnych przekazów.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Danuta Pałęga, dziennikarka o2.pl

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 27.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Długa historia faraonów ma kolejny rozdział. W egipskim Abydos odkryto 3600-letni grobowiec
Zaginął Jędrzej Kijowski. Ostatni raz widziany był w klubie
Litwa szykuje obywateli na sytuacje kryzysowe. Aplikacja wskaże najbliższe schrony
Gwiazda poszła do fryzjera. Nie tak łatwo ją poznać
Autobus spadł z wiaduktu. Prokuratura domaga się wyższej kary dla kierowcy
Rosyjska propagandystka zginęła od miny. Przed śmiercią zadrwiła z Ukraińców
To nie poligon, a zdradzieckie bagna. Przyrodnik ostrzega: akcja będzie brutalnie trudna
Poważna awaria w szpitalu w Szczecinie. Życie dzieci zagrożone
Sensacyjne odkrycie na Słowacji. "Zachował się w doskonałym stanie"
Ma obsesję na tym punkcie? Trener FC Barcelony zamknął drzwi i zrobił awanturę
Rowerzyści poszukiwani. Firma z Zakopanego oferuje 2 tysiące "znaleźnego"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić