W niedzielę rano poniosło jednego z klientów sklepu Carrefour Express na ul. Grójeckiej w Warszawie. Na oczach przerażonych klientów rozpętał bójkę. Pięścią wymierzył cios w twarz innemu klientowi.
Nie jest jasne, co było przyczyną agresji. Klient zaatakował innego klienta, a do tego zwyzywał kasjerkę. Nie wiadomo, jakich dokładnie obrażeń doznał pobity mężczyzna.
Na miejsce przyjechała policja i ochrona. Niewykluczone, że sprawa będzie miała swój finał w sądzie.
Jak poinformował właściciel sklepu franczyzowego, w sytuacji zagrożenia, działając zgodnie z procedurą, obsługa wezwała agencję ochrony i policję. Właściciel przekazał też, że w tego typu sytuacjach kieruje sprawę do sądu, wówczas gdy sklep ponosi stratę, np. ma zniszczenia. Zawsze współpracuje też z policją i ewentualnymi poszkodowanymi, m.in. udostępniając nagrania z monitoringu - czytamy w oświadczeniu nadesłanym redakcji o2.pl przez Carrefour Polska.
Pragniemy podkreślić, że w Carrefour Polska zawsze stawiamy bezpieczeństwo personelu i klientów na pierwszym miejscu - dodaje sieć.
Czytaj także: Porażająca moc Chin. Są numerem jeden. Pentagon ujawnia
Zobacz także: Awaria oczyszczalni Czajka. Na Wiśle ruszyła budowa mostu pontonowego na tymczasowy rurociąg
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl