Od soboty 10 października na terenie całej Polski zostanie wprowadzona żółta strefa. Nie pozostaje to również bez wpływu na funkcjonowanie sieci sklepów Biedronka. Jak poinformował o2.pl Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny makroregionu, ostatnie rekordy zachorowań nie odbiją się jednak negatywnie na jakości świadczonych usług.
Przeczytaj także: Zjadł cukierka w Biedronce. Emeryt skazany
Jesteśmy w pełni przygotowani do kolejnych, związanych z pandemią wyzwań. Już wcześniej udowodniliśmy, że naszą misję dostarczania klientom produktów w niskich cenach jesteśmy w stanie wypełnić bez względu na okoliczności - informuje o2.pl Paweł Włodarczyk.
Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników w sklepach, szybkiej reakcji działu logistyki i przemyślanej strategii, już w pierwszej fazie pandemii zapewniliśmy Polakom dostępność niezbędnych towarów. Jednocześnie zwiększaliśmy bezpieczeństwo klientów, często wyprzedzając rozwiązania wprowadzane przez rząd - dodaje.
Przeczytaj także: Biedronka zachęca do zbierania Gangu Fajniaków. Kwota, którą trzeba wydać, robi wrażenie
Koronawirus a Biedronka. Akcja 24 – na czym polega?
Jak czytamy na oficjalnej stronie sieci Biedronka, ze względu na sytuację w kraju nastąpi wydłużenie godzin pracy sklepów. Część obiektów będzie także działało całodobowo.
Żeby podnieść bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników oraz komfort zakupów sieć podjęła decyzję o wydłużeniu godzin pracy jej sklepów – czytamy w oświadczeniu Biura Prasowego Biedronki.
Nowe godziny otwarcia zaczną obowiązywać od soboty 10 października. Całodobowe zakupy będzie można wykonać w 40 obiektach na terenie kraju, a w 650 – aż do godziny 23:30. Takie rozwiązanie zostało wprowadzone i sprawdziło się już w okresie lockdownu.
Od najbliższego weekendu ponad 40 z nich w całej Polsce będzie działać całodobowo, a ok. 650 – do 23.30 – informuje Biuro Prasowe Biedronki.
W komunikacie przesłanym o2.pl sieć wymienia "część skutecznych działań podjętych przez od początku pandemii":
- udostępniliśmy pracownikom blisko 3 mln maseczek jednorazowego użytku oraz blisko 190 000 wielorazowego użytku. Na wyposażeniu każdego sklepu pojawiły się również przyłbice ochronne
- zapewniliśmy 90-procentową punktualność dostaw, za sprawą wytężonej pracy działu łańcucha dostaw
- wyposażyliśmy sklepy w płyny dezynfekcyjne lub rękawiczki jednorazowe do dyspozycji klientów
- wprowadziliśmy program „Czas na pomaganie seniorom 65+” – dzięki pośrednictwu Biedronki chętni seniorzy mogli i wciąż mogą skorzystać z pomocy wolontariuszy przy codziennych zakupach
- uruchomiliśmy program „Czas na wspieranie małych producentów” – ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka
- pracownicy, którzy ukończyli 60 lat zwolnieni zostali z obowiązku świadczenia pracy przy zachowaniu prawa do wynagrodzenia
- kilkukrotnie wydłużyliśmy godziny pracy placówek, by zapewnić wszystkim dostęp do podstawowych towarów np. przed świętami Wielkanocymi
- stanowiska kasowe zostały wyposażyliśmy w zabezpieczenia z pleksiglasu
- przed kasami zaznaczone zostały bezpieczne odległości dla kupujących
- w sklepach pojawiły się plakaty informacyjne na temat zasad bezpieczeństwa
- zwiększyliśmy częstotliwość mycia wózków i koszyków zakupowych
- umożliwiliśmy zakupy w wersji online i za pomocą aplikacji mobilnych dzięki współpracy z Glovo
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.