Anna Lewandowska w kostiumie puszystej osoby. Maja Staśko reaguje
Anny Lewandowskiej przebrała się do nagrania w kostium osoby przy kości. Nie spodziewała się, że ta decyzja może mieć poważne konsekwencje. W sieci zawrzało. Trenerkę ostro skrytykowała przede wszystkim aktywistka i publicystka Maja Staśko.
Prawnicy Anny Lewandowskiej chcą pozwać Maję Staśko do sądu
Za publikowanie postów zawierających krytykę Lewandowskiej Maja Staśko może zapłacić grzywnę 50 tys. zł. Dostała wezwanie od prawników trenerki do skasowania swoich postów.
Wezwanie do skasowania postów dotyczących przebrania się Anny Lewandowskiej w strój grubej osoby. Dlaczego? Przez ,"insynuowanie braku empatii, chęci naśmiewania się z określonej grupy osób oraz przypisywania kategoryzowania kogokolwiek ze względu na jego cechy indywidualne". Jednym słowem: nie powinnam pisać, że celebrytka popełniła błąd. Bo grozi mi za to 50 000 zł. Nie mam takich pieniędzy. A gdybym miała, wydałabym na terapię dla osób po gwałcie, którym codziennie pomagam - napisała Maja Staśko na Facebooku.
Do konfrontacji na razie nie dojdzie
Spotkanie z pracownikami Anny Lewandowskiej, zaplanowane na poniedziałek 7 września, zostało odwołane. Jaka była przyczyna?
Ech. Pracownica Anny Lewandowskiej odwołała nasze jutrzejsze spotkanie z obawy, że "zależy mi na rozgłosie i zwiększaniu swoich zasięgów, a nie na pozytywnych działaniach". Widocznie znów popełniłam błąd, bo pisałam, co myślę o przemyśle fitness i kosmetycznym w szerszym, systemowym rozumieniu. Pewnie powinnam była grzecznie milczeć. Znów.
Lewandowska kontra Staśko. Czy dojdzie do batalii w sądzie?
Aktywistka nadal nie wie, czy pójdzie do sądu. Jak zaznacza, nie zamierza milczeć, gdy dzieje się coś, co ją niepokoi.
Ale ja nie mam zamiaru przestać mówić, gdy dzieje się coś nie ok. Zawsze o tym pisałam i nie będę z tego rezygnować, gdy chodzi o bogate osoby. Właśnie to jest pozytywne działanie! Bo stawką jest coś znacznie więcej niż kontrakt reklamowy czy zyskowna współpraca z celebrytką - wspomniała Maja Staśko w mediach społecznościowych.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.