Kolejna fastfoodowa sieciówka próbuje dogonić konsumenckie wymagania. Chodzi rzecz jasna o wersje roślinne popularnych produktów. Burger King ogłosił właśnie, że na stałe będzie miał w swojej ofercie wegetariańską wersję nuggetsów.
Czytaj także: Beata Szydło ma nową "fuchę". I to jaką!
Dogania w ten sposób, chociażby inną fastfoodową sieć, Max Burgers. Burger King podjął decyzję o poszerzeniu oferty z roślinną alternatywą mięsa po tym, jak Plant-based Whopper okazał się strzałem w dziesiątkę. McDonald's również miał swoje podejście do roślinnych burgerów, jednak te nie cieszyły się uznaniem i szybko zniknęło z menu w Polsce.
Jeszcze do niedawna roślinne alternatywy w popularnych sieciówkach były dla Polaków jedynie marzeniem. Jak się okazuje, szybko doganiamy wegetariański i wegański rynek zza granicy. Warszawa jest jednym z topowych miast w Europie pod względem możliwości wyboru zamienników mięsa.
Czytaj także: Córka Kaczyńskiej zniknęła. Od dawna nie była widziana
Polacy coraz chętniej rezygnują z mięsa. 43 proc. badanych latem 2020 roku przyznało, że albo wybrało dietę wegetariańską, albo zdecydowało ograniczyć spożycie mięsa. Zmiany w menu w popularnych sieciówkach są odpowiedzią na te właśnie deklaracje.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.