Właściwie trudno tu mówić o jako takiej współpracy, bowiem Suzuki Across jest Toyotą RAV4 Prime. Różnice pomiędzy tymi modelami to – poza oznaczeniami - przedni pas, który na potrzeby Acrossa ukształtowano na nowo. Inne są reflektory przednie, a grill ma większą powierzchnię. Natomiast sylwetka samochodu, tył i wnętrze już różnią się jedynie drobiazgami.
Przeczytaj także: Kultowe samochody PRL
Hybrydowy napęd Suzuki Acrossa składa się z trzech silników. Pod maską pracuje 2,5-litrowy benzyniak, a na osiach silniki elektryczne. Każdy odpowiada za napęd jednej z osi, dlatego SUV Suzuki ma napęd na cztery koła.
Ma też akumulator o pojemności energetycznej 18,1 kWh, co daje możliwość przejechania wyłącznie na silnikach elektrycznych dystansu aż 60 km. Maksymalna prędkość w trybie EV to 84 km/h. Jak przystało na hybrydę Toyoty, model ten będzie najpewniej bardzo ekonomiczny. Według wstępnych danych, nawet bardziej niż Toyota RAV4.
Przeczytaj także: Rozpoznasz marki luksusowych samochodów po logo?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.