Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"

9

Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. W SMS-ie kierownik sklepu zaprasza mężczyznę na zakupy. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera biedronki" - ironizuje internauta.

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"
Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. (Facebook, Google Maps)

Klienci Biedronki, którzy udostępnili swój numer telefonu regularnie otrzymują od sieci wiadomości z informacją o aktualnych promocjach. W ostatnim czasie Biedronka wysyła do klientów również zaproszenia na zakupy.

"Dzień dobry jestem Przemysław, kierownik sklepu Biedronka [nazwa ulicy]. Wraz z zespołem dołożyliśmy wszelkich starań, żeby Twoje zakupy w naszym sklepie były wygodne i komfortowe. Przyjdź i przekonaj się. Zapraszam" - taką wiadomość otrzymał jeden z internautów.

"Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera Biedronki" - skomentował ironicznie mężczyzna, który udostępnił wiadomość na jednej z facebookowych grup.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Takie mamy podejście". Lider AgroUnii ostro o polityce wielkich sklepów

Jak widzimy na zdjęciu SMS od Biedronki nie zawiera polskich znaków, co może budzić wątpliwości.

"Też dostałam taki sam tekst tylko kierownik inny", "Też dostałam już kilka razy", "Też kiedyś dostałam takiego SMS-a, z tym że od kierownika jakiejś Biedry, w której nigdy nie byłam" - czytamy w komentarzach.

Okazuje się, że SMS-y od kierownika mają sprawić, że klienci poczują się docenieni.

Sieć Biedronka stawia na dostarczanie swoim klientom produktów w najniższych możliwych cenach, jednocześnie dbając o pozytywne relacje z nimi. Kluczowym elementem wspierającym te działania jest program lojalnościowy Moja Biedronka. Rejestracja w programie umożliwia klientom korzystanie z atrakcyjnych promocji, a nam efektywną komunikację tych ofert — wyjaśniał w rozmowie z "Faktem" Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientami i cyfryzacji w sieci Biedronka.
.
. (Facebook)
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Groźby wobec Jerzego Owsiaka. Trwa już kilkanaście postępowań
Janusz Palikot w szpitalu. "Czekam na diagnozę"
"Patrzcie pod nogi". Leśnik nie dowierzał, chwycił za telefon
Przyznała opiekę nad Sarą ojcu. Ujawnili nazwisko
Zbigniew Ziobro zatrzymany. Policja szukała go w jego domu
Wyławia ciała z rzek. Ocenił szanse na znalezienie ofiar tragedii w Waszyngtonie
Incydent podczas kolędy w Iławie. Interweniowała policja
Namocz gąbkę i włóż do przegródek pralki. Uciążliwy problem zniknie
Kolbuszowa. Bójka nauczyciela z uczniem. Psycholog: "Dyskwalifikujące"
Atak ukraińskich dronów. Uderzyli w największą rafinerię ropy w Rosji
Miały przed sobą całe życie. Młodziutkie siostry zginęły w katastrofie
Nie tylko do gotowania. Tak wykorzystasz popularną przyprawę
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić