Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"

9

Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. W SMS-ie kierownik sklepu zaprasza mężczyznę na zakupy. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera biedronki" - ironizuje internauta.

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"
Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. (Facebook, Google Maps)

Klienci Biedronki, którzy udostępnili swój numer telefonu regularnie otrzymują od sieci wiadomości z informacją o aktualnych promocjach. W ostatnim czasie Biedronka wysyła do klientów również zaproszenia na zakupy.

"Dzień dobry jestem Przemysław, kierownik sklepu Biedronka [nazwa ulicy]. Wraz z zespołem dołożyliśmy wszelkich starań, żeby Twoje zakupy w naszym sklepie były wygodne i komfortowe. Przyjdź i przekonaj się. Zapraszam" - taką wiadomość otrzymał jeden z internautów.

"Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera Biedronki" - skomentował ironicznie mężczyzna, który udostępnił wiadomość na jednej z facebookowych grup.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Takie mamy podejście". Lider AgroUnii ostro o polityce wielkich sklepów

Jak widzimy na zdjęciu SMS od Biedronki nie zawiera polskich znaków, co może budzić wątpliwości.

"Też dostałam taki sam tekst tylko kierownik inny", "Też dostałam już kilka razy", "Też kiedyś dostałam takiego SMS-a, z tym że od kierownika jakiejś Biedry, w której nigdy nie byłam" - czytamy w komentarzach.

Okazuje się, że SMS-y od kierownika mają sprawić, że klienci poczują się docenieni.

Sieć Biedronka stawia na dostarczanie swoim klientom produktów w najniższych możliwych cenach, jednocześnie dbając o pozytywne relacje z nimi. Kluczowym elementem wspierającym te działania jest program lojalnościowy Moja Biedronka. Rejestracja w programie umożliwia klientom korzystanie z atrakcyjnych promocji, a nam efektywną komunikację tych ofert — wyjaśniał w rozmowie z "Faktem" Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientami i cyfryzacji w sieci Biedronka.
.
. (Facebook)
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
To odróżnia Ronaldo od Messiego. Laureat Złotej Piłki wskazał szczegół
Robert Lewandowski idzie po Złotą Piłkę? Znany portal pokazał swój ranking
Białoruska propaganda straszy Polską. "Demony chcą przejąć Białoruś"
Świebodzin zdetronizowany. Nowy pomnik Jezusa będzie dużo wyższy
Pożar Biedronki. Sklep niemal doszczętnie spłonął
Groźna sytuacja na pokładzie samolotu. Ursula von der Leyen udzieliła pierwszej pomocy pasażerowi
Uchodzi za znienawidzonego. Jest lepszy niż kiedykolwiek wcześniej
Idealne do smażenia i do kanapek. Przepis na masło klarowane
Oburzyły ją seks-gadżety w chińskim sklepie. Mieszkanka Gdańska prosi o interwencję
Kosmiczna kwota. Tyle Rafael Nadal zarobił na kortach
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić