Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"

9

Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. W SMS-ie kierownik sklepu zaprasza mężczyznę na zakupy. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera biedronki" - ironizuje internauta.

Pokazał wiadomość od Biedronki. "Prywatne ekskluzywne zaproszenie"
Jeden z klientów Biedronki pochwalił się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymał od sieci. (Facebook, Google Maps)

Klienci Biedronki, którzy udostępnili swój numer telefonu regularnie otrzymują od sieci wiadomości z informacją o aktualnych promocjach. W ostatnim czasie Biedronka wysyła do klientów również zaproszenia na zakupy.

"Dzień dobry jestem Przemysław, kierownik sklepu Biedronka [nazwa ulicy]. Wraz z zespołem dołożyliśmy wszelkich starań, żeby Twoje zakupy w naszym sklepie były wygodne i komfortowe. Przyjdź i przekonaj się. Zapraszam" - taką wiadomość otrzymał jeden z internautów.

"Prywatne ekskluzywne zaproszenie na zakupy od menadżera Biedronki" - skomentował ironicznie mężczyzna, który udostępnił wiadomość na jednej z facebookowych grup.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Takie mamy podejście". Lider AgroUnii ostro o polityce wielkich sklepów

Jak widzimy na zdjęciu SMS od Biedronki nie zawiera polskich znaków, co może budzić wątpliwości.

"Też dostałam taki sam tekst tylko kierownik inny", "Też dostałam już kilka razy", "Też kiedyś dostałam takiego SMS-a, z tym że od kierownika jakiejś Biedry, w której nigdy nie byłam" - czytamy w komentarzach.

Okazuje się, że SMS-y od kierownika mają sprawić, że klienci poczują się docenieni.

Sieć Biedronka stawia na dostarczanie swoim klientom produktów w najniższych możliwych cenach, jednocześnie dbając o pozytywne relacje z nimi. Kluczowym elementem wspierającym te działania jest program lojalnościowy Moja Biedronka. Rejestracja w programie umożliwia klientom korzystanie z atrakcyjnych promocji, a nam efektywną komunikację tych ofert — wyjaśniał w rozmowie z "Faktem" Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientami i cyfryzacji w sieci Biedronka.
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić