W ostatnich latach powstał trend na zdrowe odżywianie, dostarczanie odpowiednich składników organizmowi, picie dużej ilości wody oraz odstawienie używek. Najnowszym krzykiem mody jest odstawienie alkoholu, do którego przekonała się Sandra Kubicka, ochoczo o tym opowiadając w jednym z ostatnich odcinków "Dzień dobry TVN".
Nie ma w tym więc nic dziwnego, że w siłę rosną restauracje serwujące np. dania warzywne. A co za tym idzie? Te, serwujące niezdrową, przetworzoną żywność w stylu fast-food słabną.
Zapewne miliony dolarów poszły na speców od marketingu. Ci, pracujący dla McDonald's wymyślili, żeby w kampanie angażować znanych aktorów i influencerów. A nawet... całe seriale.
Takie kampanie mogą się różnić w zależności od państw czy miast. W Polsce furorę zrobił przykładowo zestaw Maty z matchą, który wszem i wobec krytykowała Maja Staśko, a ostatnio Polacy zajadali się zestawem od Ralpha Kamińskiego.
Świat Emily
W Paryżu z kolei powstała kolaboracja McDonald's i serialu "Emily w Paryżu". Polska TikTokerka, która przebywała tam niedawno, postanowiła go spróbować, a recenzję zaprezentowała swoim 2,7 mln followersom na TikToku.
W zestawie znajdziemy produkty charakterystyczne i dla McD i dla Paryża. Składa się on z bagietki z wołowiną, żółtym serem i sałatą, frytki z pokrojonych ziemniaków z sosem śmietanowym, dwa makaroniki i... woda z cytryną.
Powiem wam tak... No smakuje jak bagieta z wołowiną. Jest naprawdę smaczne. I nawet spoko, że ten ser nie jest roztopiony, bo czuć takim prawdziwym serem - chwaliła Natalia.
I choć bagietka wydawała jej się smaczna, nie wszystko takie było. Co nie smakowało TikTokerce?
Do ziemniaczków mamy taki kremowy sosik, taka śmietana z octem, nie do końca mi siedzi ten sosik, ale ziemniaczki pyszne - dodała.
Makaroniki to typowe francuskie ciasteczka, dostępne wszędzie. Te jej smakowały.
A wy skusilibyście się na taki zestaw?
Karolina Sobocińska, dziennikarka o2.pl
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.