Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 
aktualizacja 

Położył na wadze borówki. "To nie jest przypadek". Sieć reaguje

73

Pewien użytkownik TikToka postanowił sprawdzić, ile w rzeczywistości ważą borówki sprzedawane w Kauflandzie. Aż w trzech przypadkach waga pokazała wartość mniejszą, niż ta zamieszczona na opakowaniu. Mamy stanowisko sieci Kaufland w tej sprawie.

Położył na wadze borówki. "To nie jest przypadek". Sieć reaguje
Sprawdził, ile ważą borówki ze sklepu Kaufland (Adobe Stock, TikTok)

Pan Dariusz przy okazji wizyty w Kauflandzie zważył trzy opakowania borówek. Na opakowaniu pojawiła się informacja, że mieści się w nim 500 g owoców. Waga tymczasem pokazała inne wartości: 0,394 kg, 0,446 kg oraz 0,458 kg.

Gdzieś te nasze boróweczki uciekają - skomentował podczas realizacji nagrania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Ten kraj to mieszanka kultury z nowoczesnością. "Dla nas jest niesamowite i dziwne"

Do filmiku załączył opis. "Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupić borówki i zauważyć, że opakowanie jest nieszczelne lub niedopakowane?" - zapytał.

Niestety, to nie jest przypadek! Trzy różne pudełka, które ostatnio wziąłem, wszystkie miały niedowagę. Czy to przypadkowy błąd, czy może coś więcej? - kontynuował internauta.

Później wyraźnie zaznaczył, że "Kaufland powinien dbać o prawidłowość sprzedawanego towaru, ale wygląda na to, że trzeba być ostrożnym". "Może to tylko niedopatrzenie, ale warto sprawdzać wagę produktów, by nie dać się zaskoczyć" - spostrzegł.

Zastanówcie się dwa razy, zanim wrzucicie borówki do koszyka! Następnym razem bądźcie czujni, sprawdzajcie wagę produktów i nie dajcie się oszukać! Może warto poszukać borówek w innym opakowaniu lub nawet w innym sklepie? Nie dajcie się naciągać! Sprawdzajcie dokładnie swoje zakupy! - podsumował.

Internauta oburzony. Kaufland odpowiada

O stanowisko w tej sprawie poprosiliśmy sieć Kaufland. Poniżej wiadomość, którą otrzymaliśmy z biura prasowego.

W sieci Kaufland wagę towaru weryfikujemy podczas jego przyjęcia w magazynie centralnym. Dzięki temu mamy pewność, że w opakowaniach znajduje się właściwa ilość towaru - w tym przypadku borówek. Może się jednak zdarzyć, że w trakcie transportu lub w sklepie opakowanie, które jest wrażliwe, otworzy się, co może spowodować ubytek towaru. W takich przypadkach klient może zareklamować produkt, zgłaszając się bezpośrednio do Punktu Informacji Klienta w sklepie lub do Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/kontakt.html
Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Mateusz Domański, dziennikarz o2.pl

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 23.11.2024 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Nie żyje prokremlowski propagandysta. Sam zgłosił się do służby
Zmiany w rosyjskiej armii. Generał zgrupowania "Południe" zdymisjonowany
Tak skakali Polacy w Lillehammer. Wyniki nasuwają wnioski
Brutalnie pobili dwie osoby w Skorzęcinie. Policja publikuje ich wizerunki
Dotarli do sąsiadów Karola Nawrockiego. Tak o nim mówią na osiedlu
Listy egzekucyjne Rosji. Ukraińscy nauczyciele i duchowni wśród celów
Opolskie: w bazach ZUS coraz mniej Ukraińców. Przybywa natomiast Kolumbijczyków
ISW: rosyjski atak Oriesznikiem miał przestraszyć Zachód i Ukrainę
Nie będzie szybkiej kolei na linii Poznań-Berlin? "Niemcy nie są zainteresowani"
14-letnia Natalia nie żyje. Żałoba po tragicznym wypadku w Parszowie
Ponad połowa Polaków w ostatnich latach odwiedziła jarmark świąteczny
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić