Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 
aktualizacja 

Położył na wadze borówki. "To nie jest przypadek". Sieć reaguje

73

Pewien użytkownik TikToka postanowił sprawdzić, ile w rzeczywistości ważą borówki sprzedawane w Kauflandzie. Aż w trzech przypadkach waga pokazała wartość mniejszą, niż ta zamieszczona na opakowaniu. Mamy stanowisko sieci Kaufland w tej sprawie.

Położył na wadze borówki. "To nie jest przypadek". Sieć reaguje
Sprawdził, ile ważą borówki ze sklepu Kaufland (Adobe Stock, TikTok)

Pan Dariusz przy okazji wizyty w Kauflandzie zważył trzy opakowania borówek. Na opakowaniu pojawiła się informacja, że mieści się w nim 500 g owoców. Waga tymczasem pokazała inne wartości: 0,394 kg, 0,446 kg oraz 0,458 kg.

Gdzieś te nasze boróweczki uciekają - skomentował podczas realizacji nagrania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Ten kraj to mieszanka kultury z nowoczesnością. "Dla nas jest niesamowite i dziwne"

Do filmiku załączył opis. "Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupić borówki i zauważyć, że opakowanie jest nieszczelne lub niedopakowane?" - zapytał.

Niestety, to nie jest przypadek! Trzy różne pudełka, które ostatnio wziąłem, wszystkie miały niedowagę. Czy to przypadkowy błąd, czy może coś więcej? - kontynuował internauta.

Później wyraźnie zaznaczył, że "Kaufland powinien dbać o prawidłowość sprzedawanego towaru, ale wygląda na to, że trzeba być ostrożnym". "Może to tylko niedopatrzenie, ale warto sprawdzać wagę produktów, by nie dać się zaskoczyć" - spostrzegł.

Zastanówcie się dwa razy, zanim wrzucicie borówki do koszyka! Następnym razem bądźcie czujni, sprawdzajcie wagę produktów i nie dajcie się oszukać! Może warto poszukać borówek w innym opakowaniu lub nawet w innym sklepie? Nie dajcie się naciągać! Sprawdzajcie dokładnie swoje zakupy! - podsumował.

Internauta oburzony. Kaufland odpowiada

O stanowisko w tej sprawie poprosiliśmy sieć Kaufland. Poniżej wiadomość, którą otrzymaliśmy z biura prasowego.

W sieci Kaufland wagę towaru weryfikujemy podczas jego przyjęcia w magazynie centralnym. Dzięki temu mamy pewność, że w opakowaniach znajduje się właściwa ilość towaru - w tym przypadku borówek. Może się jednak zdarzyć, że w trakcie transportu lub w sklepie opakowanie, które jest wrażliwe, otworzy się, co może spowodować ubytek towaru. W takich przypadkach klient może zareklamować produkt, zgłaszając się bezpośrednio do Punktu Informacji Klienta w sklepie lub do Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/kontakt.html
Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Mateusz Domański, dziennikarz o2.pl

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Porażające dane UNICEF. Gwałcą nawet niemowlęta
Kiedy wysiać owies na Wielkanoc? Nie pomyl terminu
Zełenski w garniturze. Nie ubiera się tak od dawna
"Zełenski jest następny". Alarmujące słowa po decyzji Trumpa
"Jest to nadzwyczajne". Nadleśnictwo komentuje nagranie z końca lutego
"Co, do diabła, tutaj robisz". Ostre słowa pod adresem Muska
Podpalili kilka aut Tesli. Może mieć to związek z globalnymi protestami
Komunikat Watykanu. Papież Franciszek przespał noc
Nagrał kilku turystów. Złapiesz się za głowę
Francja i Niemcy rywalizują o kontrakt na okręty podwodne dla Maroka
Trump wstrzymał dostawy broni dla Ukrainy. Jaką pomoc przekazały USA?
Katastrofa wstrząsnęła całą Polską. Tak wygląda miejsce tragedii
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić