Mateusz Domański
Mateusz Domański| 

Poruszenie wśród klientów Lidla. Sieć już to ogłosiła

16

Lidl znów szaleje. Popularna sieć przygotowała sporo promocji. Część z nich będzie obowiązywać tylko w sobotę (31 sierpnia). Te propozycje mogą wywołać spore poruszenie wśród klientów Lidla.

Poruszenie wśród klientów Lidla. Sieć już to ogłosiła
Lidl (Adobe Stock, Marcin Golba)

Na sobotę (31 sierpnia) przewidziano choćby promocję na kawę ziarnistą Bellarom Cafe Crema Oro 250 g/1 opak. Ten produkt można dostać za złotówkę przy zakupach za minimum 199 zł.

Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji w regulaminie dostępnym w sklepach oraz na www.lidl.pl. Akcja obejmuje kawę ziarnistą Bellarom Cafe Crema 250 g/1 opak. Limit: 1 opak. na paragon. Produkty dostępne do wyczerpania zapasów - zaznacza Lidl.

Taniej niż zwykle w sobotę zgarniesz też polskiego arbuza luzem. Kilogram kosztować będzie 2,49 zł. Wszystkie cukierki na wagę dostępne będą 25 proc. taniej po aktywacji kuponu i zeskanowaniu aplikacji.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zmiana Kodeksu Wyborczego? "Dopóki jest Duda, nie jesteśmy w stanie"

Polski kurczak - filet z piersi, porcja rodzinna to wydatek rzędu 9,99 zł/kg. Tutaj też konieczne jest aktywowanie kuponu w aplikacji Lidl Plus.

Do soboty (31 sierpnia) zaoszczędzisz też na papryce czerwonej - 1 kg zgarniesz za 4,99 zł. Poza tym polskie ziemniaki jadalne uzyskasz za 1,49 zł/kg, a wszystkie duże czekolady Milka 250/300 g otrzymasz 50 proc. taniej przy zakupie dwóch.

Zobacz całą gazetkę Lidla i sprawdź, jakie promocje mają inne sklepy >>> TUTAJ <<<

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić