Przywiózł zakupy. Chwilę potem dostawca próbował ją pocałować

Klientka Tesco z Wielkiej Brytanii zamówiła zakupy z dostawą do domu. Zupełnie nie spodziewała się jednak takiego obrotu sprawy. Kobieta twierdzi, że po wyładowaniu pakunków kurier próbował ją napastować. Wszystko zarejestrowała kamera zamontowana w domofonie.

Kurier próbował pocałować 33-latkę w drzwiachKurier próbował pocałować 33-latkę w drzwiach
Źródło zdjęć: © Twitter

Niecodzienne sceny rozegrały się w Watford w Wielkiej Brytanii. 33-letnia klientka Tesco postanowiła zamówić zakupy z dostawą do domu. Przy odbiorze zamówienia wydarzyło się coś nieoczekiwanego.

Kurier zawrócił do domu klientki. "Proszę się nie obrażać"

33-latka twierdzi, że kurier najpierw zapytał ją o wiek. Później chwycił ją za policzki i próbował siłą pocałować. Media społecznościowe obiegło nagranie z domofonu, ukazujące całe zdarzenie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Obejrzyj także: Paczkomat znany na całą Polskę. „Paranoja”

Na filmie widać pracownika sklepu w niebieskiej kurtce Tesco i żółtej kamizelce odblaskowej. Po wyładowaniu zakupów, mężczyzna wraca do mieszkania kobiety i puka do drzwi.

Proszę się nie obrażać, ile ma pani lat? – zwraca się do kobiety.

Po chwili kurier przykłada dłonie do twarzy klientki. 33-latka opisuje, że poczuła jego palec na swoich ustach.

Chciał mnie pocałować w usta. To niedopuszczalne. Mógł pomyśleć, że skoro jestem obcokrajowcem i mam latynoskie korzenie to ujdzie mu to na sucho. Nie chciałam upubliczniać tego nagrania, ale reakcja sklepu nie była właściwa. Tesco powinno przypomnieć swoim dostawcom, że muszą szanować wszystkie kobiety. Poczułam niepokój we własnym domu – podkreśla 33-latka w rozmowie z gazetą "Watford Observer".

Kurier próbował pocałować klientkę. Głos zabrał rzecznik sieci

Klientka sklepu zgłosiła incydent następnego dnia, po przejrzeniu wraz z mężem zapisu z kamery w domofonie. W pierwszej chwili Tesco miało odpowiedzieć, że kurier chciał wykonać "przyjazny" gest. Po upublicznieniu nagrania głos w sprawie zabrał jednak rzecznik sieci.

Bardzo poważnie traktujemy tego rodzaju skargi. Natychmiast rozpoczęliśmy wewnętrzne dochodzenie i skontaktowaliśmy się z klientką, aby przeprosić i poinformować ją o działaniach podejmowanych po naszej stronie – podkreślono.
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Jego głos znali wszyscy. Nie żyje Andrzej Bogusz
Jego głos znali wszyscy. Nie żyje Andrzej Bogusz
Ojciec Mai ujawnia. Matka Bartosza G. zniszczyła grób nastolatki
Ojciec Mai ujawnia. Matka Bartosza G. zniszczyła grób nastolatki
Śmiertelny wypadek na wyciągu. Nie żyje turysta z Niemiec
Śmiertelny wypadek na wyciągu. Nie żyje turysta z Niemiec
Podpalili mercedesa za niemal milion złotych. Sprawą zajmie się sąd
Podpalili mercedesa za niemal milion złotych. Sprawą zajmie się sąd
Odkrycie w Wielkopolsce. Znaleźli kości zwierzęce i monety
Odkrycie w Wielkopolsce. Znaleźli kości zwierzęce i monety
Sekundy od tragedii. Kierowca niemal potrącił pieszego na pasach
Sekundy od tragedii. Kierowca niemal potrącił pieszego na pasach
Nagranie z Putinem sprzed 25 lat. Tak mówił o NATO
Nagranie z Putinem sprzed 25 lat. Tak mówił o NATO
Pilny komunikat. Szukają Jakuba Wesołego
Pilny komunikat. Szukają Jakuba Wesołego
Tuż przed świętami. Norwegia zaostrza przepisy dla uchodźców
Tuż przed świętami. Norwegia zaostrza przepisy dla uchodźców
Głośne zabójstwo w USA. Zwrot w sprawie. Może uniknąć kary śmierci
Głośne zabójstwo w USA. Zwrot w sprawie. Może uniknąć kary śmierci
Koszmarny wypadek. Auto wypadło z drogi. Nie żyje jedna osoba
Koszmarny wypadek. Auto wypadło z drogi. Nie żyje jedna osoba
Martwa kobieta w samolocie. Pasażerka zabrała głos
Martwa kobieta w samolocie. Pasażerka zabrała głos