Dzieje się w Dino. W środę 3 lipca obowiązywać zaczęła nowa gazetka reklamowa. Teraz losy o smaku śmietankowo-jagodowym Ice&Fun kosztują tylko 9,99 z (opakowanie 1,5 l).
Jeśli chcesz uzupełnić zapasy kawy, możesz to zrobić, wydając niespełna 25 zł. Tyle kosztuje kawa mielona Prima Finezja (opakowanie 750 g). Z kolei kawę rozpuszczalną MK Cafe Gold (175 g) kupisz za 17,99 zł.
Czytaj także: Gazetka Dino, Biedronka, Lidl i wiele więcej
Za napój niegazowany Tymbark (2 l) zapłacisz 3,19 zł, o ile weźmiesz od razu dwie sztuki. Podobnie jest w przypadku napoju o małej pojemności (300 ml). Tu za butelkę zapłacisz niespełna 2 zł. Tyle samo kosztuje zresztą napój energetyczny Black w puszcze, choć w tej sytuacji promocja obowiązuje przy zakupie czterech sztuk.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Promocje w Dino. Słodycze i nie tylko
Miłośników słodyczy pewnie zainteresuje promocyjna cena Mlecznych Chmurek. Przy zakupie 1 sztuki za opakowanie (500g) zapłacisz 13,99 zł, ale decydując się od razu na dwa opakowania, za każde z nich zapłacisz niespełna 10 zł.
Na uwagę zasługuje cena musztardy sarepskiej XXL - kupisz ją za 2,99 zł - i majonezu dekoracyjnego Winiary. W tym przypadku słoik 0,7 l kosztuje 11,99 zł.
Kiełbasa Śląska extra ma natomiast cenę 24,99 zł/kg, a za udo z kurczaka w marynacie, idealne na grilla, zapłacisz 15,99 zł.
Dino ma już ponad 2 tys. sklepów
"Ideę marketów "Najbliżej Ciebie" stworzyliśmy w 1999 roku, kiedy na fundamencie polskiego kapitału, na terenie województwa wielkopolskiego, powstały pierwsze sklepy DINO. W kolejnych latach systematycznie pracowaliśmy zarówno nad rozwojem sieci w nowych lokalizacjach, stałym podnoszeniem jakości oraz komfortem robienia zakupów przez naszych klientów" - informuje Dino na swojej stronie internetowej.
Dziś Dino Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Posiadamy ponad 2000 placówek zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki znakomicie dopracowanej sieci logistycznej kilka tysięcy produktów, w większości świeżych oraz pod znanymi markami (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) trafia zawsze na czas do wszystkich naszych marketów - podkreślono.