Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
14°
Rafał Strzelec
Rafał Strzelec | 
aktualizacja 

Szczury na dziale mięsnym. Okropny widok w Biedronce i komentarz sieci

471

Mieszkaniec Legnicy regularnie robi zakupy w sklepie sieci Biedronka. Podczas jednej z wizyt zakupił produkt, który, jak się okazało, był 5 miesięcy po terminie. Jakiś czas później dostrzegł szczury na dziale mięsnym. Napisał maila do Biedronki. Wiemy, jak skończyła się ta sprawa.

Szczury na dziale mięsnym. Okropny widok w Biedronce i komentarz sieci
Klient Biedronki zgłosił nieprawidłowości. Mamy odpowiedź Biedronki (Getty Images, Zdjęcie klienta, Archiwum klienta, Bloomberg)

Doniesienia o nieprawidłowościach w sklepach sieci Biedronka sprawiają, że kolejni klienci zaczynają mówić o problemach. Tym razem pan Jarosław z Legnicy poinformował nas, że w listopadzie zeszłego roku udał się na zakupy.

Na stoisku w promocji były dostępne popularne czekoladki. Klient postanowił wziąć je dla swoich dzieci. Mężczyzna dostrzegł już po zakupie, iż produkt jest przeterminowany i to aż o 5 miesięcy! Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na opakowaniu należało go spożyć do 25 czerwca. Mężczyzna przyznał, że zjadł jedną z nich i bolał go brzuch. Udał się do kierowniczki, która wymieniła czekoladki.

To jednak nie koniec problemów pana Jarosława z Biedronką. W tym roku w maju podczas zakupów zauważył szczury biegające w pobliżu stoiska z wyrobami mięsnymi. Mężczyzna poinformował pracownicę sklepu. Ta miała odpowiedzieć, że doskonale zdaje sobie sprawę z obecności gryzoni. Klient z Legnicy nie zostawił tak tej sprawy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Warunki pracy w restauracji obok budowy w Międzyzdrojach

Przeterminowany produkt. Biedronka opowiada

Pan Jarosław interweniował w jednym i drugim przypadku. Dlatego też biuro prasowe sieci Biedronka bardzo szybko przekazało nam, jak udało się rozwiązać obie sprawy.

Co do zasady personel powinien weryfikować regularnie daty przydatności wystawionych na sali sprzedaży produktów. Według naszych procedur, kontrola terminów przydatności odbywa się codziennie wieczorem. Zdajemy sobie sprawę, że ze względu na skalę naszej działalności, mogą się zdarzać błędy ludzkie lub niedopatrzenia. W tej konkretnej placówce zwiększono częstotliwość kontroli terminów przydatności. Według wyników audytów z ostatnich trzech miesięcy, podobne sytuacje nie zdarzyły sięprzekazał nam Adam Wojciechowski, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka.

Jak dodał przedstawiciel handlowego potentata, klienci powinni zgłaszać się z każdym problemem do Biura Obsługi Klienta. Jeśli klient po zakupie zorientował się, że produkt jest przeterminowany, to po kontakcie z BOK, zostanie dokonany zwrot pieniędzy za zakup takiego towaru.

Szczury w sklepie. "Przeprowadzona deratyzacja"

Również sygnał o szczurach w sklepie sieci Biedronka wywołał natychmiastową reakcję. Sieć odpowiedziała, jak rozwiązuje takie problemy.

Natychmiast po otrzymaniu sygnału o zauważeniu gryzoni w naszej placówce, zgodnie z informacją jaką klient otrzymał z BOK, w placówce została przeprowadzona deratyzacja. Jednocześnie chcę podkreślić, że wszystkie sklepy sieci Biedronka podlegają procedurom dotyczącym profilaktyki i zwalczania szkodników. Wyspecjalizowane firmy zewnętrzne minimum raz na kwartał dokonują kontroli w każdym sklepie pod kątem ewentualnego występowania szkodników oraz w zakresie sprawdzenia urządzeń zabezpieczających - czytamy w odpowiedzi na nasze zapytanie.

Jak przekazano, personel sklepu stale weryfikuje, czy w placówce zauważono jakiekolwiek oznaki pojawienia się szkodników. Biedronki są również wyposażone w środki mające przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się szkodników.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Ewakuacja na Islandii. Rój trzęsień ziemi i zagrożenie erupcją wulkanu
Pędraki na trawniku. Po tym rozpoznasz ich obecność
Donald Trump zadowolony z nowego związku Tigera Woodsa. "Oboje są wspaniali"
Polska na 52. miejscu w rankingu. Eksperci zaniepokojeni
Niedźwiedź zaatakował na Słowacji. Zginął 60-latek
Największy na świecie. Pomnik Jana Pawła II popada w ruinę
Jak pikować pomidory? Pamiętaj o tej zasadzie
Jasne stanowisko Tajwanu. Chiny "wichrzycielem"
Stany Zjednoczone bronią Zełenskiego. "Ukraina jest demokracją konstytucyjną"
"Dziwię się Polakom". Migrant z RPA mówi, czego doświadczył
200 osób na pokładzie. Chciała otworzyć drzwi nad oceanem
Pożar gazociągu pod Kuala Lumpur. Płomienie dotarły do budynków
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić